“Veel keuze, kleine porties ”

Hum Vegetarian, Lounge & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 39 van 5.237 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Geschikt voor: Barscene
10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alsof je in een Rituals winkel aan het dineren bent. Veel keuze, was lekker maar niet meer dan dat. De porties zijn wel klein, ik zou 3 gerechten aanraden voor 2 personen. Ook niet erg goedkoop.

Datum van bezoek: juli 2019

25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met een menu kaart waarbij je last krijgt van keuze stress. Uiteindelijk vonden we elk gerecht vanaf de starter tot het dessert heerlijk. Je proeft dat alles zelfgemaakt is en met zorg is bereid. De kaart heeft de nadruk op puur en gezond eten en drinken. Het restaurant heeft een gezellige sfeer, en het personeel is efficiënt en vriendelijk. Goede prijs/kwaltiteitsverhouding.

Datum van bezoek: maart 2019
GS_Manager1, Người quản lý van Hum Vegetarian, Lounge & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2019

Dear carmennia,

It was our pleasure to welcome you at Hum Vegetarian! As our menu is continuously extended, our staff would always be happy to assist you in choosing the delicious items to match your taste buds. Thank you so much for your compliments that encourage us to keep up the good job. Look forward to welcoming you at us again with more pleasant surprises.

Best à la Hum!

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten bij hum en ontzettend genoten! De sfeer van het restaurant is erg goed en ze hebben een leuke inrichting. We moesten even 10 minuutjes wachten op een tafel, maar dan heb je ook wat!
De kaart met keuzes is enorm. We kozen voor fresh summer springrolls en fried springrolls als voorgerecht, beide heerlijk! Vooral de gefrituurde loempia’s waren de lekkerste die we ooit aten! Daarna een heerlijke pad Thai (echt een aanrader) en Sinazie rijst met spiesjes van groenten. Alles erg smaakvol en net even anders. Heerlijk! De lekkerste Aziatische, vegetarische maaltijd die ik ooit at en heel goed te betalen! Personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam.

*Wel het vermelden waard is dat de prijzen exclusief 10% VAT en 5% servicekosten op de kaart staan.

Datum van bezoek: juli 2018
GS_Manager1, Team Management van Hum Vegetarian, Lounge & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear Tessa K,
Thank you so much for your feedback! It is wonderful that you found us and that we were able to offer you a memorable dining experience. The dishes you mentioned are some of Hum's top choices we are so glad that you loved them. Our kitchen team always find creative ways to offer even more creative dishes from time to time so we would be ready to surprise you upon your next visits.
Best regards,
(Excuse us for not getting back to you in your language. We hope that you will find no inconvenience in reading our message, with many thanks.)

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top!!! Heel erg smaakvol, verrassend en gezellig. zeker aan te bevelen. Wel reserveren. 2x gegeten. Very good

Datum van bezoek: juli 2017
GS_Manager1, Management Team van Hum Vegetarian, Lounge & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Dear LienCoe,
It has been our pleasure to welcome you at Hum Vegetarian. Thank you for your review. We hope to welcome you again in the near future!
(Excuse us for not getting back to you in your language. We hope that you will find no inconvenience in reading our message, with many thanks)

23 maart 2017 beoordeeld

Het ligt niet voor de hand dat je in de buurt van Duong Vo Van Tan komt. Maar als dit toch het geval is en je hebt trek in een vegetarische hap, dan moet je zeker een bezoek brengen aan leuke restaurant, waar ze ook nog eens prima vegetarische gerechten weten te bereiden. Zelf was ik op zoek naar de zaak van een verre kennis toen ik langs Hum liep. Omdat het lunchtijd was en de zaak redelijk gevuld met locals was, stapte ik naar binnen. Daar heb ik geen moment spijt van gehad. Hum heeft een zeer uitgebreide kaart, waarop gerechten staan waar ik nog nooit van had gehoord en die mij zeer tot de verbeelding spraken. Als voorgerecht nam ik pomelo salad, een salade waar grapefruit de boventoon voert.De papayasalade die ik op een andere tafel zag staan, zag er ook prima uit, maar papayasalades kun je op veel plaatsen in Saigon krijgen.
De salades kun je trouwens ook als hoofdgerecht nemen, zeker voor een lunch. Je kunt kiezen uit 14 salades!
Als hoofdgerecht wilde ik wel eens taro proberen. Dat is een knol die je overal in Zuidoost-Azië in groentestalletjes ziet. Ik bestelde daarom gestoofde taro met rode pepers en citroengras. Ik moest even aan de smaak wennen. Taro smaakt een beetje naar venkel. Daarbij nam ik gele curry rijst. Later liet ik mij vertellen dat Surinamers taro gebruiken voor pom, het nationale Surinaamse gerecht.
Als dessert had ik graag aloe vera, nypa palm genomen, maar ik zat inmiddels zo vol dat ik dat maar aan mij voorbij liet gaan.
Veel later hoorde ik dat er nog een vestiging van Hum in Saigon is; een die wat dichter bij het backpack district ligt. Maar toen zat ik al in Myanmar.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Hum Vegetarian, Lounge & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hum Vegetarian, Lounge & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!