“Goed maar niet fantastisch”
Beoordeling van Ichiba Sushi Restaurant

Ichiba Sushi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 118 van 5.232 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Keukens: Sushi, Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Best lekker maar een 4,5 doet meer beloven.
De sushi rollen waren lekker maar de gefrituurde garnaal smaakte wat vettig. t was allemaal minder smaakvol dan het zou moeten zijn.
De beefrolletjes met mozarella werden kpud geserveerd mer rauwe ui. Dat vond ik echt jammer. Het interieur is niet heel modern maar verder prima

Datum van bezoek: januari 2019

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer wanneer wij in hcmc zijn gaan wij hier eten. Dit keer was het niet bijzonder. De service is goed, ze doen hun best om je te begrijpen. Prijstechnisch gezien is het relatief duur in Vietnamese termen maar voor ons vergelijkbaar als all you can eat prijzen. Wederom toch een ruime voldoende.

Datum van bezoek: juni 2018
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een vrijdag avond. Bijzondere inrichting, erg huiselijk. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Goed georganiseerd, op een scherm is te zien hoe lang het duurt voordat je bestelling uitgeserveerd wordt.

Datum van bezoek: april 2018
16 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben hier zeer lekker gegeten. Zeer verrassende sushi's geproefd!
Het is niet goedkoop, maar als je graag sushi eet, moet je zeker eens een bezoekje brengen aan dit restaurant! Onze kerstavond was in ieder geval geslaagd!

Datum van bezoek: december 2017
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ordinaire aankleding maar wij hebben hier heerlijk gegeten. Heel verse vis, goed gekookte rijst en heel heel veel keus. Het enige wat ik hoop dat ze veranderen zijn de sauzen bij de sushi. De spicy saus gaat vervelen en overheerst bijvoorbeeld de coquille en teriyaki vind ik gewoon zonde bij de sushi. Maar ondanks dat super lekker en echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Ichiba Sushi Restaurant bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Ichiba Sushi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!