Beoordeeld op 13 augustus 2019

Entree hotel is vreemd door een tunnel en allemaal aan een flinke opknapbeurt toe. Personeel spreekt matig engels en lijkt je vragen niet te begrijpen en geven dan ook geen antwoord. Kamers oud en niet schoon, motjes als je de gordijnen open doet en ze geven aan dat de drankjes op de kamer gratis zijn maar uiteindelijk moet je hiervoor toch betalen. Ontbijt is op de 12e verdieping met mooi uitzicht maar ontbijt ruimte is een soort vreetschuur met een luidruchtige manager. Het hotel voelt niet schoon en relax. Opknappen en zeker ook de gang aanpakken, ligt donker tapijt en doet heel depressief aan. Rooftop bar heeft prachtig uitzicht maar dat is ook het enige positieve aan dit hotel. Nooit meer.

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na een slechte start (1e kamer deprimerend donker, uitzicht op betonnen muur en 2e kamer niet schoon) hebben we een mooie frisse kamer met uitzicht op de rivier gekregen.
Personeel is zeer behulpzaam en wil het graag naar je zin maken.
Uitzicht vanaf de skybar is echt geweldig. Zwembad ziet er goed uit maar door de regen hebben we daar tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt.
Hotel is wat verouderd en aan een opknapbeurt toe maar servicemanager Jackie zegt dat dit de komende 2 maanden gaat gebeuren. Mooi was dat hij ons om verbeteringen vroeg en ik zei dat het prettig zou zijn om een douche te hebben waar je onder kon staan i.p.v. dat je zelf de douchekop moest vasthouden (dit was niet als commentaar bedoeld maar alleen als verbetering) dit dezelfde dag nog was geregeld.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel 2 nachten geslapen. Erg slecht en ouderwets hotel. Liften werkten niet. 20 min wachttijd, ontbijt zeer matig met weinig keus, er naast wordt gebouwd en geluid van buiten is duidelijk hoorbaar. De entree is shabby en het stink er behoorlijk. Zeer zeker geen aanrader

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben met 4 personen ( 2 volwassenen 2 jongeren ) genoten in dit hotel. Prima service, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ruime en schone kamers en een heerlijk zwembad!
Het hotel ligt direct in een fantastische authentieke wijk met veel goede en betaalbare restaurants en leuke locale marktjes. Hier ervaar je het echte leven. Tussendoor hebben wij een tour gemaakt naar de Mekong Delta en de bagage hebben we hier opgeslagen. Een volgende keer boeken we dit hotel zeker weer!
Een aanrader dus..

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven hier twee nachten in een familiekamer. Dit zijn twee aparte slaapkamers, twee badkamers en een woonkamertje. Alles was zeer schoon. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Maar het pluspunt van dit hotel is de rooftopbar met prachtig uitzicht.
Het personeel zal alles doen om het je naar de zin te maken.

Datum van verblijf: juli 2019