Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel 2 nachten geslapen. Erg slecht en ouderwets hotel. Liften werkten niet. 20 min wachttijd, ontbijt zeer matig met weinig keus, er naast wordt gebouwd en geluid van buiten is duidelijk hoorbaar. De entree is shabby en het stink er behoorlijk. Zeer zeker geen aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben met 4 personen ( 2 volwassenen 2 jongeren ) genoten in dit hotel. Prima service, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ruime en schone kamers en een heerlijk zwembad!
Het hotel ligt direct in een fantastische authentieke wijk met veel goede en betaalbare restaurants en leuke locale marktjes. Hier ervaar je het echte leven. Tussendoor hebben wij een tour gemaakt naar de Mekong Delta en de bagage hebben we hier opgeslagen. Een volgende keer boeken we dit hotel zeker weer!
Een aanrader dus..

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven hier twee nachten in een familiekamer. Dit zijn twee aparte slaapkamers, twee badkamers en een woonkamertje. Alles was zeer schoon. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Maar het pluspunt van dit hotel is de rooftopbar met prachtig uitzicht.
Het personeel zal alles doen om het je naar de zin te maken.

Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Netjes, schoon en gezellig!! Wat een fijn hotel om even bij te komen van een primitiever hotel of homestay, een mooi zwembad met rooftop uitzicht, bar en restaurant.. het was prachtig! We verbleven hier 3 dagen! Tip; boek een normale kamer en geen capsule, de capsule beviel ons niet helemaal! Vanwege gehorigheid en er wat mensen naast ons ‘lawaai’ aan t maken waren ;)

Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Sunland is een prima hotel met heel vriendelijk personeel. Geen overdreven luxe maar de voorzieningen zijn netjes en men heeft de zaken goed geregeld. De kinderen hebben heerlijk gezwommen in het zwembad op het dak.