“Lekker mediteraan.”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 oktober 2017 beoordeeld

Wij aten hier 2 maal.

Extra's : cava - brood - limoncello.

Betaalbare redelijk goede spaanse wijn per karaf.

Idee van prijzen :
1xpaella-1xvisstoofpotje-1 liter witte wijn - 1xnagerecht : 1.320.000 vnd (ong. 51 €)
1xtoscaanse kip - 1xlamsschouder - 1 liter rode wijn : 1.130.000 vnd (ong. 43€)

Wat duurder dan doorsnee Vietnamees restaurant maar de moeite.

Datum van bezoek: oktober 2017

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even geen Vietnamees eten, maar heerlijke mediterrane gerechten. Lekker broodje met smeersels en een prosecco bij binnenkomst. Ik heb Tuscaanse kip gegeten met broccoli en gebakken aardappeltjes. Zalig! Mijn partner had gesmoorde baars met aardappeltjes. Ook verrukkelijk. Als je even afwisseling wilt, is dit een echte aanrader. Heerlijk eten, heerlijke wijn en super attent personeel.

Datum van bezoek: maart 2017
20 februari 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van de goede recensies hier gegeten. Na zoveel daten Aziatisch te hebben gegeten wat dit een leuke afwisseling. Leuke ontvangst met prosecco en brood met smeersels. Had tiramisu als toetje heerlijk maar wel een hele grote portie.

Datum van bezoek: februari 2017
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via onderstaande beoordelingen kwamen we bij dit restaurantje terecht en ook dit keer waren we niet ontgoocheld. Hartelijke ontvangst, glaasje prosecco en stukje stokbrood met wat tapenades aangeboden gekregen. De sfeer is romantisch in het schemerdonker. Wij kozen voor de pork souvlaki, vergezeld van lekkere groentjes, Griekse yoghurt, pitta en rijst. Superlekker vlees! Ook de wijn was niet te duur en lekker. Als afsluiter nog een Limoncello van het huis en de meisjes kregen nog een bloemenarmbandje. Ik zou zo teruggaan voor de sfeer en kwaliteit van eten.

Datum van bezoek: november 2016
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is de laatste avond in ho chi mingh city dus wij zochten een lekker restaurantje op. Dit keer geen aziatisch maar iets anders. Ons oog viel op Saffron, eten van rond de Middenlandse zee. Toen wij binnen kwamen kregen wij direct een proseccootje, warm brood met tamenade. Een heerlijk welkom en de sfeer was gezet. Iederkoos een gerecht en niet een uitgezonderd, perfect van smaak en hoeveelheid. Heerlijk, daarna wat toetjes en een echte koffie toe. Als afscheid nog limoncello, prachtig. Een geweldige avond gehad en morgen vliegen wij weer verder.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Saffron bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam
Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Saffron geweest? Deel je ervaringen!