TripAdvisor

vanaf 30,00 US$
vanaf 30,00 US$
vanaf 71,00 US$
Beoordeeld op 28 mei 2016 via mobiele applicatie

Echt genoten van deze show! Wat een stunts kunnen ze uithalen zeg. Alles is goed te volgen, er wordt meer uitgebeeld dan gesproken. Mooie combi van acrobatiek, dans, muziek en zang. Zeer de moeite waard! En kom je een uur voor aanvang van de show, krijg je ook nog een korte rondleiding met wat informatie.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Wervelende show van dansers, acrobaten op mooie muziek met thema's uit het dagelijks leven. Ze gebruiken eenvoudige middelen als manden en bamboe stokken. Zeer poëtisch en uniek in zijn soort.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 14 september 2015 via mobiele applicatie

We liepen hier letterlijk tegen aan een uur voor de start van de show om 6.00 pm.
Het is een niet te grote zaal waardoor het geluid top is en je een beetje het huiskamergevoel krijgt.
We hebben continu een glimlach van verbazing, plezier en bewondering op ons gezicht gehad.
Zeker de moeite waard

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

Moeilijk te zeggen wat deze show zo fantastisch maakt. Er zitten een aantal sterke staaltjes acrobatie in, maar de show is niet opgezet als een of andere circus-act (gelukkig). Ik vond vooral de originele choreografie erg mooi. Het doet soms wat denken aan cirque du soleil, maar qua inkleding koos men hier voor traditionele Vietnamese elementen zoals bamboe en eenvoudige zwarte kleding.

Ik ga morgen weer, deze keer met de tieners.

Sommige beoordelingen zijn wel erg eenzijdig op het aspect "duur" gericht. De prijs is wel redelijk Europees, maar wat mij betreft niet overdreven.

Heel erg mooi !

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 20 december 2014

Deze show zal mij altijd bijblijven als een ooooh belevenis. Een uitgebalanceerde show met dans en acrobatiek op vietnamese muziek. De ingrediënten zijn puur vietnamees. Ik kan de show iedereen aanbevelen. De kaartjes waren deze avond incl. een etentje. Er zijn 3 rangen in het theater. De aaaaah, de oooh en de wauw rang. Hoe duurder het kaartje hoe luxer het eten. Ik vond de voorstelling en het etentje in één woord SUPER .

Datum van activiteit: november 2014