TripAdvisor

vanaf 30,00 US$
vanaf 30,00 US$
vanaf 71,00 US$
Beoordeeld op 20 december 2014

Deze show zal mij altijd bijblijven als een ooooh belevenis. Een uitgebalanceerde show met dans en acrobatiek op vietnamese muziek. De ingrediënten zijn puur vietnamees. Ik kan de show iedereen aanbevelen. De kaartjes waren deze avond incl. een etentje. Er zijn 3 rangen in het theater. De aaaaah, de oooh en de wauw rang. Hoe duurder het kaartje hoe luxer het eten. Ik vond de voorstelling en het etentje in één woord SUPER .

Datum van activiteit: november 2014
Beoordeeld op 7 augustus 2014

Eensry eerdere beoordelingen, ga pas als je al even in Vietnam bent, dan begrijp je de grappen. En betaal niet de volle prijs. Even kletsen en je krijgt fikse korting. Verder is de show erg mooi. Verwacht geen cirque du soleil (dat kost ook het 10voudige) maar het is zeker de moeite waard
Ze beelden met dans en acrobatisch kunsten het leven in Vietnam uit en dat Is erg mooi gedaan. Wij hebben ons een uur opperbest vermaakt voor een voor Europese begrippen zacht prijsje. Ga er gewoon naartoe en zie het zelf.

Datum van activiteit: augustus 2014
Beoordeeld op 6 augustus 2014 via mobiele applicatie

Op aanraden van het personeel naar de show gegaan...
Na een blik in de schitterende folder waren wij erg enthousiast.

Je komt aan bij een schitterend theater, dus nog steeds de hoge verwachtingen. Ook van binnen ziet het er mooi uit... Wel wat gedatteerd, maar dat mag de pret niet drukken.

De show begon leuk met wat leuke acrobatische acts...dit was dan ook gelijk het hoogtepunt. Daarna hebben wij ons een uur lang stierlijk verveeld.
Saaie acts, saaie muziek...wij waren blij dat de lichten aan gingen.

Beoordeeld op 8 juli 2014 via mobiele applicatie

We zijn vanavond, zoals vele dat blijkbaar doen, op de laatste avond van onze trip in Vietnam naar de AO Show gegaan: een absolute aanrader!

De show: Een acrobatisch geheel dat heel vloeiend en soepel in elkaar steekt. Een op elkaar ingespeeld team, dat op het ritme van live muziek de meest bizarre trucs uithaald. Erg stijlvol gedaan en het bandje op de achtergrond draagt zeker bij aan het geheel. De bijna onmenselijk lenige vietnamezen hebben een zeer gave show neergezet!

Wij zijn voor de A(aah) seats gegaan. We zaten op de vierde rij van voren, aan de zijkant. We konden alles prima volgen!

Kortom: leuk avondje uit! Zeer vriendelijke personeel, gaaf atletisch team en mooi om je reis door vietnam mee af te sluiten.

Datum van activiteit: juni 2014
Beoordeeld op 26 mei 2014 via mobiele applicatie

Liepen langs en gingen kijken wat het kostte. 660.000d voor de goedkoopste kaartjes 1050.000d voor betere, wat ik zelfs ná de voorstelling veel te duur vind. Wij konden voor meer dan 50% korting naar binnen na het vragen van korting omdat wij studenten waren. Hierbij werd wel gevraagd om een review op tribadviser, dus hier een eerlijke.

Eerlijk: voorstelling is BELACHELIJK duur voor de 60min. Voorstelling met wat wij ervoor hebben betaald was hij perfect. Heel grappig hoe ze zelfspot in de voorstelling hebben gebracht, waardoor zéker herkenbaar voor ons als toerist. Erg gelachen!

Tips: ga niet als je voĺle mep betaald, ga niet als je nog niks van Vietnam hebt gezien (dan snap je de grappen niet zo goed). Verder zeker een aanrader als je een avondje vrij hebt. Start elke avond om 18u.