63 US$
Hotels.com63 US$
Priceline63 US$
StayForLong72 US$
Beoordeeld op 27 augustus 2018

prima hotel, oké locatie, rooftopbar is leuk, zeker als je een kind bij je hebt is dit een mooie gelegenheid om toch even een drankje te kunnen doen. Prima service in het restaurant. Ik wilde een wat kleiner stukje vlees en dat is prima opgelost door een filet mignon te serveren.

Datum van verblijf: augustus 2018
Pullman_SGCentre, Manager van Pullman Saigon Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Dear Shanti C,

Thank you for taking the time to give us the feedback of your stay at Pullman Saigon Centre.

We are very grateful to learn that you are satisfied during your stay with us because of our location & Rooftop Bar. We will share your comments with all connector and we are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our connector and continuously help us to improve the quality of our services.

Again, thank you for everything, and we hope you will return and have a great stay with us again.

Beoordeeld op 27 augustus 2017

Pullman Saigon Center prachtig, proper hotel. Grote kamers mooi ingericht, prachtige mooie badkamer. Goed verzorgd ontbijtbuffet diversen soorten brood, broodjes diversen soorten beleg, kaas, zoet, eieren, groenten dranks, champagne, melk, chocomel te veel om op te noemen. De medewerkers van het gehele hotel zeer behulpzaam met name aan de receptie vriendelijk altijd in voor een praatje en behulpzaam bij het regelen van taxivervoer naar Mui Nie. Ons 5 daagse verblijf in het Pullman was een prachtige tijd en mochten we nog eens besluiten om naar Saigon terug te gaan zullen wij hier wederom verblijven.

Kamertip: Goede ruime kamers voor 2 personen
Datum van verblijf: juli 2017
Pullman_SGCentre, Manager van Pullman Saigon Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear Anita V,

Thank you for sharing your feedback from your recent stay and truly appreciate your kind comments on the our gracious connector, service and hospitality.

And YES, our breakfast buffet is truly a great way to begin your day. Its large variety of items, from Western to Asia, can satisfy every taste and glad that you found what you love to have every morning with our breakfast buffet. I will personally shares your comment to management team.

Thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcome you back here soon.

Anh.TRAN@accor.com

Beoordeeld op 10 mei 2017

Prachtig hotel, gastvrij personeel, mooie kamers. Het hotel heeft meerdere goede restaurants en op 31 hoog een rooftopbar. Adembenemend uitzicht. Het hotel ligt net iets buiten het stadscentrum. De eerste keer van hotel naar centrum lopend gedaan. Dan moet je wel het drukke verkeer meermaals trotseren. Oversteken is in Saigon Russische roulette. Vrijwel niemand stopt voor je en het rode licht wordt door vooral bikers straal genegeerd. Op het Pullman Saigon Centre is weinig aan te merken, maar toch wel iets. Het beloofde superfast internet voor Accormembers is traag. De wifi is onveilig, want niet encrypted. Ik begrijp werkelijk niet waarom tophotels nog steeds onveilige wifi bieden. Verder zijn de consumpties in de minibar vreselijk overpriced. Een blikje Sprite voor bijna 4 euro is schandalig, helemaal als je in de supermarkt 100 meter verderop voor dat bedrag 6 blikjes Sprite krijgt. Een minibar moet een service aan je gasten zijn en niet een manier om grove winsten te boeken.

Kamertip: Kies voor de hoogste verdiepingen, mooi uitzicht
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Pullmansaigoncentre, Manager van Pullman Saigon Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Dear MaceoMorbeck,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Saigon Centre.

It is always a pleasure to receive positive feedback about our location, facilities and service. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Please rest assured that your comments regarding issues you encountered have been passed onto the Operations Team; i apologize for the inconvenience that this caused.

Best Regards,

Anh.TRAN@accor.com

Beoordeeld op 10 januari 2017 via mobiele applicatie

Wil je interessant doen ga hier dan op het terras zitten. De fruitdrankjes zijn zalig en redelijk geprijsd. De bediening is verveeld en binnen is een remake gewenst. Op het terras kan je mensen kijken of je laten bekijken.

Datum van verblijf: januari 2017
Pullmansaigoncentre, Manager van Pullman Saigon Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2017

Dear Angelderland,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Saigon Centre. I am sorry that aspects of your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

Your feedback is very important to us. I would appreciate if you could extend your thoughts to me regarding the shortfall in your experience. I am contactable via email on H7489-QM@accor.com I do look forward to hearing from you so we can improve our service or product offerings.

I appreciate you sharing your concerns with me and I do hope to hear from you.

H7489-QM@accor.com

Beoordeeld op 12 juni 2016

Relatief nieuw hotel in district 1 van Ho Chi Minh City. Goed bereikbaar aan een drukke doorgaande weg. Eenmaal in het hotel merk je daar niks van. Gastvrij ontvangst met erg behulpzame medewerkers. Kamers zijn modern ingericht. Heel mooi uitzicht over HCMC. Uiteraard gratis Wifi. Prima bed, heerlijke grote inloopdouche met goede stortdouche. Ontbijtbuffet is prima, voor ieder wat wils. Bediening bestaat volgens mij deels uit hotelschoolstudenten en oogt soms wat rommelig. Fitnessruimte/sauna is prima. Beperkt aantal apparaten, voor kort verblijf toereikend. Op de 6e verdieping is er ook een buitenzwembad, prima om even tot rust te komen en af te koelen. Indien je de stad met de scooter wilt verkennen is er onder het hotel een bewaakte parkeergarage waar je je scooter gratis kunt parkeren (wel even stempeltje halen bij de receptie). Hotel is zeker aan te raden.

Kamertip: Wij zaten op de 20e verdieping, erg mooi uitzicht over de stad
Datum van verblijf: juni 2016