TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 40 van 5.342 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een must do in HCM. Heerlijk eten, rustig zitten, mooie locatie en verzorgd. Vlakbij het war remnants museum.

Datum van bezoek: november 2019
GS_Manager1, Team Management van Hum Vegetarian, Cafe & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear GinoWaltrab,
Thank you very much for your note. It is wonderful that you enjoyed the Hum experience - a smooth escape from the city busy-ness. Good food, attentive staff and relaxing atmosphere are our promises to you, we look forward to delivering it to you on your next visit!
Best à la Hum!
P.S: Pleas excuse us for being able to respond to you in English only.

28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als niet vegetariërs heggen we heerlijk gegeten. Dankzij de foto’s op de menukaart kan je je een goed beeld vormen van wat je gaat eten. Zeer gezonde drankjes .
Vriendelijk personeel
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
GS_Manager1, Team Management van Hum Vegetarian, Cafe & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dear antonfloriscasper,
Thank you so much for your feedback! We are glad you decided to give Hum a try, and even more so that you enjoyed your dining experience though you are not a vegetarian practitioner. Fresh, delicious food, attentive service, and relaxing ambiance are our promises to you. All the more, we look forward to welcoming you again for more enjoyable experiences. Best à la Hum!
P.S: Pleas excuse us for being able to respond to you in English only.

28 juli 2019 beoordeeld

Het restaurant is sfeervol ingericht en biedt een uitgebreide keuze aan (uitsluitend) vegetarische gerechten. De gerechten bestaan uit heerlijke, kleurrijke smaak combinaties, vaak met (voor ons) ongekende ingrediënten. Ook veel keuze in juices en smoothies. Wel aan de duurdere kant in vergelijking met onze andere maaltijden in Vietnam, maar het was elke cent waard.

Datum van bezoek: juli 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige plek! Eten is heel gevarieerd en uitgebreid.
Ze hebben heel veel juices en smoothies, echt heerlijk. Kon niet kiezen
Onze captain phuc was heel erg vriendelijk!
Heel blij met een plek waar ze een uitgebreid vegetarisch menu hebben.

Datum van bezoek: januari 2019
GS_Manager1, Client Care Manager van Hum Vegetarian, Cafe & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

Dear patenmelisopreis,
Thank you for your feedback. Hum menu is extensive as our chefs are very proud of their creations and complement it continuously with new dishes - they would be glad knowing you loved those offers. We also make sure our captain Phuc know about your words, believe that he will be delighted. Hope you'll visit us again and enjoy more of our creative dishes and drinks.
Best Regards,

(Excuse us for not getting back to you in your language. We hope that you will find no inconvenience in reading our message, with many thanks.)

31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste vegetarische restaurants die ik ken. Fantastische smaakbalansen, met heel veel ingrediënten die ik zelden terug zie komen in niet vegetarische restaurants. Erg bijzonder!

Datum van bezoek: december 2018

Dear Gertjanvde,
Thank you for visiting Hum Vegetarian and leave us this lovely note. It is wonderful to hear that our restaurant is one of the best vegetarians you know. We are delighted that you liked our food, thanks to the fresh and fine ingredients selected by our skilful​ chefs who take pride in making vegetarian dishes. With more pleasant surprises awaiting, we hope to have a chance to welcome you at Hum soon!
Best Regards,

Reizigers die Hum Vegetarian, Cafe & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hum Vegetarian, Cafe & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!