Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel vlak bij de Opera. Ruime kamers met royale badkamers. Uitgebreid ontbijtbuffet. Wij hadden een klacht over de kamer, zonder discussie werd
Dit snel zeer professioneel opgelost.
Behulpzaam personeel

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Rex hotel ligt centraal in Ho Chi Min. Mooi oud hotel met degelijk ingerichte kamers. Badkamer heeft douche en bad. Rooftop terras, hoge prijzen. Verder hier heerlijk genoten van de executive module, voor weinig geld, veel extra's.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel maakt alle verwachtingen waar. Prachtige ruime goed verzorgde kamer. Schoon. Zeer vriendelijk, behulpzaam en service georienteerd hotel. Goed bed, prima badkamer met apart bad en douche. Uitstekende bar/restaurant op het dak waar het goed toeven is. Veel faciliteiten in het hotel. Ligt uitstekend op prachtige locatie in het centrum. Veel winkels en bezienswaardigheden op loopafstand.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 maart 2017 via mobiele applicatie

Lekker eten met optreden van traditionele muzikanten en danseressen. Luxueus hotel met mooi terras en avond optreden live muziek. Prima service en correcte kennis van Engelse taal bij het personeel. Vlak bij centrum en 'mairie' franse stijl

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 7 maart 2017

We verbleven hier gedurende 2 nachten tijdens onze rondreis in Vietnam, mooi groot hotel gelegen midden in de stad, rustige kamer vragen aan de achterkant van het hotel, aangezien het hier zeer druk en lawaaierig is.

Kamertip: Kamer vragen aan de achterkant, de straatkant is zeer lawaaierig
Datum van verblijf: februari 2017