Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Rex hotel ligt centraal in Ho Chi Min. Mooi oud hotel met degelijk ingerichte kamers. Badkamer heeft douche en bad. Rooftop terras, hoge prijzen. Verder hier heerlijk genoten van de executive module, voor weinig geld, veel extra's.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel maakt alle verwachtingen waar. Prachtige ruime goed verzorgde kamer. Schoon. Zeer vriendelijk, behulpzaam en service georienteerd hotel. Goed bed, prima badkamer met apart bad en douche. Uitstekende bar/restaurant op het dak waar het goed toeven is. Veel faciliteiten in het hotel. Ligt uitstekend op prachtige locatie in het centrum. Veel winkels en bezienswaardigheden op loopafstand.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 maart 2017 via mobiele applicatie

Lekker eten met optreden van traditionele muzikanten en danseressen. Luxueus hotel met mooi terras en avond optreden live muziek. Prima service en correcte kennis van Engelse taal bij het personeel. Vlak bij centrum en 'mairie' franse stijl

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 7 maart 2017

We verbleven hier gedurende 2 nachten tijdens onze rondreis in Vietnam, mooi groot hotel gelegen midden in de stad, rustige kamer vragen aan de achterkant van het hotel, aangezien het hier zeer druk en lawaaierig is.

Kamertip: Kamer vragen aan de achterkant, de straatkant is zeer lawaaierig
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is pal in het centrum van Saigon gelegen. Als je vlak bij alles wil zijn is deze omgeving voor een hotel super! Echter, het hotel geeft een oude impressie wanneer je binnenkomt. Ontvangst en personeel zijn zeer vriendelijk dus daarover geen slecht woord. Het is er ook overal proper maar alles heeft zijn beste tijd gehad. De kamers zijn groot maar als ik dit geld betaal (155$\nacht) dan wil ik geen venster met zicht op een stenen muur. Dat valt in NY dan nog beter mee! Ik heb speciaal een rustige kamer geboekt, bij aanvraag op booking.com, en dan geven ze mij een kamer aan de liften?! Kamers zijn ook totaal niet voldoende geïsoleerd... je hoort zo je bovenbuur muziek opzetten of je onderbuur wandelen in zijn kamer. Zeker 's nachts niet aangenaam. Ontbijt is maar zo zo, ze laten uitstralen dat het zoals in een 5* hotel zou moeten zijn maar dat is het helemaal niet. Meubels overal zijn volledig verouderd... er is werk aan de winkel zou ik zeggen om het terug up to date te krijgen. Er zijn vandaag in Saigon meer modernere hotels voor dit geld te krijgen!

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken