TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 december 2015

slapen op de eerste verdieping was heel moeilijk veel te veel straat lawaai, ontbijt kon ook beter, wel deden ze hun best om vriendelijk te zijn, maar voor de rust moet je er niet zijn, te duur om er te logeren, geen lift aanwezig

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 23 november 2015

Hotel ligt lekker centraal in Ho Chi Minh waardoor je overal lopend heen kunt. Kamers zijn prima, lekker ruim met grote bedden. Wifi werkte overal goed en is gratis. Ontbijt kies je van de kaart en maken ze snel klaar. Hotel heeft geen lift maar het personeel sjouwt je koffer naar je kamer en weer terug. Je kunt hier ook een package boeken met een bezoek/overnachting in de mekongdelta. Wij hadden ook een gratis voeten massage erbij.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterzijde van het hotel. Je hebt dan geen balkon maar ook geen lawaai van de straat!
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 30 mei 2015 via mobiele applicatie

We verbleven hier een nacht. De locatie is uitstekend en de inrichting geeft het oude Saigon gevoel weer ( van voor de oorlog). Eerder logeerden we in een business hotel. De inrichting van dit hotel was minder, maar was wel betere value for money.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 11 december 2014

Geweldig leuk, klein ,gezellig hotel!
Hele warme aandacht van het personeel.
Mooi ingerichte kamers.
Je bent geen nummer in dit hotel.
Personeel staat voor je klaar.
Sober ontbijt.
Het enige nadeel is dat er geen lift aanwezig is.

Kamertip: Geen lift aanwezig!
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 26 oktober 2012

Dit hotel is op loopafstand van de hot spots in Ho Chi Minh en ligt in een bruisende wijk met winkeltjes, eettentjes en zelfgemaakte terrasjes. Het hotel doet Europees aan met zijn balkons en luiken voor de ramen. Het is schoon en opgeruimd en de medewerkers zijn geweldig! Ze doen vreselijk hun best om het je naar de zin te maken. Niks is te gek. Wij hadden de topkamer. Een echte aanrader, ruime kamer en badkamer. Maak zeker gebruik van de packagedeal om de cruise op de Mekong delta te maken. Ze regelen alles voor je en het beste is de tweenachten trip te maken. Wij zijn bij dit hotel gekomen nadat we ook bij Cinnamon in Hanoi hadden gelogeerd afgelopen zomer. Het hotel in Saigon heeft echter geen lift. Een goede work out maar als je slecht ter been bent, bestel dan bij de boeking een kamer op de eerste of tweede verdieping. Het ontbijt is heerlijk en ze maken er iedere dag een feest van met prachtige decoraties. Kortom, super hotel voor een goede prijs maar bovenal, geweldig personeel!

Kamertip: Als traplopen geen probleem is, neem de top kamers, die zijn heerlijk! 7e verdieping dus je hebt meteen een goede oefening!
Datum van verblijf: oktober 2012