Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten geslapen tijdens onze rondreis door Vietnam. Het is een super hotel, wel een zakenhotel. Dit betekend dat goed geregeld is en gestructureerd is. Dit begint al bij aankomst, je wordt ontlast met de koffers en je kunt direct inchecken. De kamers zijn mooi en van alle gemakken voorzien. Het hotel hoort bij een Japanse hotel groep waar ook okura hotels onder vallen. Direct via een interne ingang kun je naar een shopping mall. Verder bied het hotel diverse restaurants waarvan wij enkel van het ontbijt gebruik hebben gemaakt. Het ontbijt is extreem uitgebreid en voor elk continent is er iets lekkers te eten. Veel wordt ter plaatse vers bereid. Wij vonden het ontbijt super. Verder is er een gezellige lobby voor een koffie of aperitief of erving drankje. Hier speelt vaak een pianist wat het een gezellige sfeer geeft. De ligging is vrij centraal. Kortom een heel goed fijn super verzorgd zakelijk hotel en top service. Ik zou hier zeker weer terug gaan

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Wij hebben 2 nachten hier geslapen, echt alles klopt. Wij hebben een upgrade genomen voor een grotere kamer. Hierbij zat het bezoek aan de lounge inbegrepen. Van 14.00 tot 17.00 een heerlijke high tea en vanaf 17.00 uur happy hour met overheerlijke hapjes. Het ontbijt buffet is echt geweldig, neem er de tijd voor er is zoveel. Ook het seafood buffet Is een aanrader! Genieten.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 maart 2018 via mobiele applicatie

Hier hebben wij het onbeperkt seafood buffet gedaan. Het is redelijk prijzig 1.500000 dong, maar dan krijg je ook wel het beste seafood buffet wat ik tot zover ben tegen gekomen. Er zijn uiteraard ook andere soorten eten aanwezig maar de kreeft is geweldig. Ook de drankjes zijn inclusief als ons glas bijna leeg was werd deze weer bijgevuld met een goede Bordoux een witte dan hé met al die vis.
Ik kan alleen maar zeggen als je toevallig in de buurt bent reserveer een plekje.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een geweldig mooi hotel met fantastisch eten en heel vriendelijke bediening. Het ontbijt is super uitgebreid, het seafood buffet is zo bijzonder met verse kreeften, crab, Vietnamese salades, lekkere toetjes zoals suikerspinnen en Aziatische specialiteiten. De kamers zijn behoorlijk groot en van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad en een mooie sportschool .

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 mei 2016

Ik kan dit hotel niet anders beoordelen dan UITSTEKEND!! Als wij ooit weer in Ho Chi Min komen, zullen we dit hotel nemen en ook in andere landen, gaan we deze hotels uitproberen. Het ontbijt was formidabel; zoveel keus, zowel Aziatisch als Europees. Ik vind wel dat als je in Azië bent, je Aziatisch moet eten, maar dit is persoonlijk. Het beddengoed was heerlijk zacht. Mensen ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com