TripAdvisor

Keukens: Italiaans, Japans
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 juli 2019 beoordeeld

Niet verwacht maar de pizzas zijn hier geweldig. Goede dunne bodem, goede wijn en lekkere pasta's.
Ze hebben hier de sashimi pizza, klinkt raar maar deze was zo goed.

Zeker een aanrader, is geen Vietnamese eten maar wel een verademing als je op vakantie bent.

Datum van bezoek: juli 2019
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Le Thanh Ton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Dear Mr / Ms. foodietaco,

1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, goed ingericht en goed, hard werkend personeel. Niet heel goedkoop, maar ook niet heel duur. Ligt eraan wat je neemt. Ik had de margarita pizza die was 150k en onwijs lekker! Zeker het proberen waard! Vergeet niet om te reserveren, via de website! Is heel makkelijk, maar wees wel een beetje optijd. Ik had eind van de middag gereserveerd en kon pas 21u terecht.

Datum van bezoek: juli 2019
delivery_wow, Public Relations Manager van Pizza 4P's Le Thanh Ton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Dear Mr / Ms. 209joyce,

Thank you for your time and the great review for Pizza 4P's. We are very glad to hear that you feel satisfied with our food quality, service and atmosphere at our restaurant. We always try our best to deliver better service to customers everyday. We are looking forward to seeing you again.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gegeten. Heerlijke antipasti. Daarna Pizza’s die per helft en in slices te bestellen zijn. Lekkere wijnen. Echt voordelig.

Datum van bezoek: maart 2019
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Le Thanh Ton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Dear Mr / Ms. jglnl,

Thank you for dining at Pizza 4P's and leave us such a great review. We are very glad to hear that you enjoyed your meal with our restaurant. We always try our best to deliver better service to customers everyday. We are looking forward to seeing you again.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza!! Een enorme aanrader als je een keer wat anders wilt eten dan Vietnamees! Ik heb in tijden niet zo'n lekkere pizza op. Echt heel lekker.
Aanrader!!!
P.s, ze hebben meerdere vestigingen in ho chi minh. Reserveren is een must!!!

Datum van bezoek: september 2018
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Le Thanh Ton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Dear Mr / Ms. Ils218,

24 augustus 2018 beoordeeld

We zijn hier met het gezin gaan eten, omdat we wel wat anders wilde dan Vietnamees. Lekkerste pizza/pasta restaurant van Vietnam. Een echte aanrader is de bolegnese pasta met burrata. Service is wat minder, maar het eten maakt het allemaal goed. Goeie wijnen.

Datum van bezoek: augustus 2018
delivery_wow, Guest Relations Manager van Pizza 4P's Le Thanh Ton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2018

Dear Mr / Ms. NJJPK,

Thank you for choosing to dine with Pizza 4P's. We feel very sorry that you were not totally satisfied with your meals at our restaurant. As we always try our best to deliver better service to customers everyday, we are looking forward to seeing you again.

Reizigers die Pizza 4P's Le Thanh Ton bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Pizza 4P's Le Thanh Ton geweest? Deel je ervaringen!