“Heel lekker gegeten.”

Royal Saigon Restaurant
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 99 van 5.228 Restaurants in Ho Chi Minhstad
8 maart 2019 beoordeeld

Wij hadden de Royal Platter voor 2 personen. Plus French Fries. Heerlijk en meer dan voldoende. De anderen ( 7 ) personen in ons gezelschap hadden andere gerechten besteld. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Een van de betere restaurants gedurende de 2,5 week die we nu onderweg zijn. In het noorden gestart.

Datum van bezoek: maart 2019

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant, vriendelijke bediening, goede prijzen en het eten was super goed. Midden in de backpackers buurt dus makkelijk te vinden. Eten op je gemak en lekker!

Datum van bezoek: september 2018
3 juli 2018 beoordeeld

Lekker gegeten bij dit restaurant midden in het uitgaansdistrict van Saigon. We hadden Spring Rolls (duck) Bun Thai en Bamboo Tube. Heerlijk en erg voordelig allemaal. Een zekere aanrader voor als je hier bent.

28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de tripadvisor comments hier wezen eten. Het was eer ruime menukaart waardoor de keuze moeilijk was. Uiteindelijk voor noodles gegaan met tofu, maar dit vond ik persoonlijk niet heel bijzonder. Het was oke, maar ik heb beter gegeten. Wellicht dat een andere keuze beter zou zijn geweest.

26 juni 2018 beoordeeld

Van onze 4 avonden hebben wij hier 4 maal gegeten. Waarom veranderen als het goed is! Veel keuze (maar niet overdreven), zeer snel en zeer lekker. Ook gelegen op een iets rustiger plekje in de Bui Vien straat.

Reizigers die Royal Saigon Restaurant bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Royal Saigon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!