TripAdvisor

vanaf 9,00 US$
vanaf 50,00 US$
vanaf 13,96 US$
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor ongeveer €8 p.p. zijn we naar boven gegaan. Het uitzicht is erg mooi, maar je hebt het wel snel gezien. Koffie bovenin het gebouw is ontzettend duur (€8 voor een ijskoffie!?), dat hebben we overgeslagen. Voor wat je krijgt is de activiteit erg duur vergeleken met andere bezienswaardigheden.

Datum van activiteit: juli 2019
Saigonskydeck_Bft, Customer Service Department van Bitexco Financial Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2019

Thank you for taking the time to share with us your experience. We regret to hear that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Saigon Skydeck, we strive to provide a great experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Bij helder weer een mooie gelegenheid om over de stad heen te kijken. Beneden koop je een kaartje en door het personeel word je verder de weg gewezen. Alle tijd om op de 49e verdieping van het uitzicht te genieten

Datum van activiteit: mei 2019
Saigonskydeck_Bft, Customer Service Department van Bitexco Financial Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019

Thank you for leaving your review. We are happy to hear about your great experience.
It was all our pleasure having you here and we look forward to the opportunity to welcome you back in a near future.

Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een waanzinnig uitzicht. Je kan met
Je kaartje naar het uitzichtpunt op de 49ste etage. Hier kun je 360graden rondlopen en Ho Chi Minh dus van alle kanten bekijken:

Let wel op! De zonsondergang is waanzinnig dus die wil je niet missen.

Na het uitzicht bij de skybar (52ste etage) een drankje gedaan waar je wederom helemaal rondom kan kijken: er is livemuziek wat wel echt top is. En wordt het donker? Dan blijven de lampen gedimd, maar komen er kaarsjes op tafel.

Datum van activiteit: april 2019
Saigonskydeck_Bft, Customer Service Department van Bitexco Financial Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Thank you for leaving your valuable review. We are happy to hear about your wonderful impression.

Beoordeeld op 8 april 2019

Na het kopen van een ticket, pijlsnel naar boven. Prachtig uitzicht over deze miljoenenstad. Het was bij ons bezoek erg rustig- we waren er rond 15.00 uur- en konden op ons gemak alles bekijken en gebruik maken van kijkers en beeldschermen.

Datum van activiteit: maart 2019
Saigonskydeck_Bft, Customer Service Department van Bitexco Financial Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Thank you for leaving your valuable review. We are happy to hear about your great experience.

Beoordeeld op 1 april 2019

Mooi gebouw, maar staat niet als je in District 1 staat. Dan is het toch wel zeer modern en statig. Niet binnen geweest.

Datum van activiteit: januari 2019

Thank you for leaving your review.