TripAdvisor

vanaf 9,00 US$
vanaf 50,00 US$
vanaf 109,00 US$
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Spot vanaf hier de koloniale gebouwen waar je vervolgens heen kan gaan. Leuk! Snel klaar mee, en ook dat is prima. Door de rivier en de mix aan gebouwen een aanrader! Verder is het gewoon een observatiedek als vele anderen.

Datum van activiteit: juli 2018
Saigonskydeck_Bft, Customer Service Department van Bitexco Financial Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Many thanks for highly rating us. It's all our pleasure to having you there. We look forward to welcoming you back in near future.

Beoordeeld op 19 juli 2018

Deze toren geeft je een heel mooi uitzicht over Saigon. Op de 49ste verdieping het je een 360° panorama en op het 52ste een gezellige bar met live muziek.

Datum van activiteit: juli 2018
Saigonskydeck_Bft, Customer Service Department van Bitexco Financial Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Many thanks for your review. We look forward to welcoming you back in near future.

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig uitzicht over Saigon heb je hier! Het was een heldere dag en alle hotspots die we in de stad al eerder hadden bezocht die dag, konden we herkennen. Voor een paar euro heb je een geweldig 360 graden zicht...

Datum van activiteit: juni 2018
Saigonskydeck_Bft, Customer Service Department van Bitexco Financial Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Many thanks for highly rating us. We are happy to hear about your great experience. It's all our pleasure to having you there.

Beoordeeld op 9 juli 2018

Het prijzige zit hem niet alleen in de lift maar ook in de prijzen van consumpties. Het uitzicht is wel mooi, maar niet heeeel bijzonder als je al eens wat torens hebt gehad, bv in Tokyo of New York.

Datum van activiteit: augustus 2017

Beoordeeld op 16 juni 2018

De toegang is gratis. Ga via het winkelcentrum naar binnen. Je kunt naar het restaurant en naar de bar om er iets te eten of te drinken.. Volgens mij was het op de de 45-50 verdieping. 's.
Avonds heb je daar een prachtig uitzicht over de stad
Je kunt ook naar het speciale skydek. hier heb je een 380 graden uitzicht. De entree is dan rond de 10 Euro. ingang aan de linkerkant van de toren

Datum van activiteit: mei 2018