“Goed !”

Geclassificeerd als nr. 134 van 5.237 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste avond, net voor vertrek naar vliegvleld hier koffie met gebak op.
Koffie zeer goed van smaak en appeltaartje en chocoladetaartje perfect.

Datum van bezoek: juni 2019

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch om nog's een lekker belegd broodje te eten. Veel sandwiches en een aantal eenvoudige typisch Europese lunchgerechten, zoals croque's, spaghetti, quiche, salades etc. En ze hebben ook nog een aantal Franse suggesties die er me lekker uitzagen voor s'avonds. Alles wordt a la minute bereid en ik had de indruk dat de eigenaars over de kwaliteit waken. Prijzen voor sandwiches zijn Europees, de rest is niet goedkoop naar VN normen maar het geld waard: wij aten voor 730k Vnd 2 belegde broodjes, een salade caprese, en quiche met extra verse tomaten en vijf drankjes. Alles lekker. Vooral fijn om nog's verse tomaten te eten, die je niet courant vind ik VN.

Datum van bezoek: augustus 2017
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier in een typisch Frans zaakje heerlijk gegeten, ze verkopen ook heerlijk gebak wat het proeven waard is. De eigenaar is ook een Fransman en is erg charmant.

Datum van bezoek: oktober 2016
27 november 2016 beoordeeld

Wil je een keer een lekker Franse rozijnenbroodje, amandelbroodje of gewoon heerlijk gebak dan ben je hier aan het juiste adres.

Datum van bezoek: november 2016
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Saigon bent en je wilt echt lekker frans gebak en/ of broodjes eten dan moet je hier naartoe. Want wat hebben wij hier heerlijk geluncht en we gaan nog een keer terug om een gebakje te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Une Journee a Paris bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Une Journee a Paris geweest? Deel je ervaringen!