TripAdvisor

“Super restaurant ”

Shamballa Vegetarian Restaurant & Tea House
Geclassificeerd als nr. 2 van 5.291 Restaurants in Ho Chi Minhstad
26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Wij kwamen kwartier voor de sluitingstijd maar toch konden we snel bestellen. Het eten was heerlijk en het personeel heel behulpzaam.

Datum van bezoek: september 2019
ShamballaVegetarian, Guest Relations Manager van Shamballa Vegetarian Restaurant & Tea House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2019

Dear LalaJong,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had a great time with us, and we hope to welcome you again in the future!

13 augustus 2019 beoordeeld

Uitmuntend. Rustig en klasse interieur en bediening. Maaltijden verfijnd en smaakvol. Een verademing in het drukke HCMC.

Datum van bezoek: augustus 2019
ShamballaVegetarian, Guest Relations Manager van Shamballa Vegetarian Restaurant & Tea House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Dear C S,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had a peaceful time in our haven, and we hope to welcome you again in the future!

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze uit verschillende vegetarische Vietnamese gerechten. Erg lekker gegeten. Rustige sfeer. Unieke ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2019
ShamballaVegetarian, Guest Relations Manager van Shamballa Vegetarian Restaurant & Tea House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Dear veerle16,

Thank you for taking the time to review us. We are delighted to hear that you had a wonderful experience with us, from the food to the atmosphere. One of our goals is to highlight the versatility of vegetarian ingredients and apply them to Vietnamese cuisine, so we are glad you noticed our array of dishes. We hope to welcome you again in the future!

7 augustus 2019 beoordeeld

We hadden hier een fantastische avond! Heerlijk eten, lekkere cocktails en een super aangename sfeer. Alles hier werd met zorg en oog voor detail gebracht. Het personeel is zeer vriendelijk. Een topadres!

7 augustus 2019 beoordeeld

Dit is echt een top-restaurant.
Het eten is lekker, het is hier gezellig en het personeel is zeer vriendelijk.

Reizigers die Shamballa Vegetarian Restaurant & Tea House bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam
Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Shamballa Vegetarian Restaurant & Tea House geweest? Deel je ervaringen!