“Heerlijk eten en leuke entourage”
Beoordeling van Café Marcel

Café Marcel
Geclassificeerd als nr. 24 van 5.181 Restaurants in Ho Chi Minhstad
17 maart 2020 beoordeeld

Het restaurant ziet er net zo goed uit als dat het eten smaakt. Vriendelijk personeel die weten wat service is en oog voor detail hebben. Heerlijke hummus bowl besteld en kregen daarna zelfs een gebakje van het huis: top!

Datum van bezoek: maart 2020

19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje. Heerlijk eten, mooi ingericht.
Prijzen vergelijkbaar met Europa, totaal voor €32,- lunch en koffie gehad, prima. ☺️

Datum van bezoek: februari 2020
5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi restaurantje, met goed eten. Wij hebben hier lekker gegeten, maar je kunt op veel plekken in de stad lekker eten voor een veel goedkopere prijs. Volgens mij waden wij €25 kwijt voor een ontbijtje.

Datum van bezoek: februari 2020
26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijkbaar was het erg populair want we moesten even wachten ons tafel. We liep door het restaurant waar het heerlijk koel was maar werden helemaal boven, buiten, geplaatst. Er waren wel ventilators maar nog steeds arelaxed warm als je even in de koelte wil lunchen. Personeel was vriendelijk en we vroegen voor een plekje binnen. we moesten even wachten maar toen zaten we heerlijk in de koelte.

Eten: was erg lekker: we hadden een broodje met oa avocado en een gepocheerde ei. Goed op smaak; niks op aan te merken.

(meeste) Personeel spreekt goed engels en er hangt een fijne sfeer. WC is fijn en ook duurzaam: aangezien ze herbruikbare handoekjes gebruiken.

Het zijn wel westerse prijzen maar nog steeds goedkoper dan een gemiddelde “hippe plek”.

Datum van bezoek: december 2019
12 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi en gezellig restaurant! Het interieur en het eten is zalig! Wel wat duurder, maar dat is het echt volledig waard. Nog nooit zo een lekkere croque gegeten! Ook heel vriendelijke bediending door Trinh

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Café Marcel bekeken, bekeken ook

In Café Marcel geweest? Deel je ervaringen!