“Aangenaam”

Hoa Tuc
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 141 van 5.233 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Keukens: Vietnamees, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 juli 2019 beoordeeld

Het lunch menu uitgeprobeerd.
Onze ober heeft ons wel drie keer gewaarschuwd dat we geen gebakken springrolls kregen. Maar aub probeer ze!
Rijk van smaak!
Een moderne twist op de traditionele Bo Lat Lot : heerlijk
Gemarineerde varken : lekker
Als dessert sticky rice balls : oké zo smaken ze , maar het zal niet mijn favoriete dessert zijn
Het decor brengt je terug in de tijd , een Franse bistro uit de jaren 30
Aangename sfeer , fijne bediening , goed eten

Datum van bezoek: april 2019

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten maar er zijn zeker net zo goede alternatieven in de buurt die zeker goedkoper zullen zijn. Het leuke is wel dat je buiten kunt eten en dat op een plek waar je het helemaal niet verwacht. Zeer uitgebreide kaart

Datum van bezoek: september 2018
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant écht lastig te vinden in een zijstraatje, grappig genoeg met nog meer leuk uitziende restaurantjes en bars. Gaaf pand. Eten erg goed, qua smaak, zeker ook qua presentatie. Erg vriendelijke bediening. Top!

Datum van bezoek: augustus 2018
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoa tuc ligt in een steegje en zonder tip van ons hotel hadden we het niet gevonden. Het Vietnamese eten is er heerlijk en buiten zit je op een gezellig terras. Ook lekkere cocktails! Aanrader in District 1.

Datum van bezoek: juli 2018
14 april 2018 beoordeeld

Verscholen in een steegje dat uitkomt op een binne pleintje ligt Hoa Tuc. Het restaurant heeft de franse kolonisatie en Vietnam oorlog weerstaan. In een oude opium refinery is het restaurant gevestigd. Je kunt binnen en buiten eten. Traditionele vietnamese gerechten. Erg goed en redelijk vriendelijk qua prijs. Bediening is goed en je zit er leuk. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Hoa Tuc bekeken, bekeken ook

In Hoa Tuc geweest? Deel je ervaringen!