35 US$
Priceline35 US$
Booking.com35 US$
StayForLong69 US$
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn redelijk qua grote, een opfrisbeurt zou geen kwaad kunnen.
Het is er schoon en de bedden zijn goed.
De badkamer daarintegen kan zo niet, in een badkuip klauteren om te douchen is echt een no go! Ook moet er nieuw gevoegd worden ( zwart hier en daar) en het sanitair vernieuwd.
Na ons eerste bezoek heb ik dit ook geschreven, toen we 2 dagen later er nog een nacht sliepen kregen we “spontaan?” Een upgrade. De badkamer was beter maar wel weer een badkuip om in te douchen.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, goed ontbijt. Om 15.00 is er koffie/thee met hapjes, erg lekker, hun koffie is de beste die we in Vietnam gedronken hebben!

Datum van verblijf: maart 2020
Pham Hoai, Tổng giám đốc van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

Dear Mr/Mrs. Goliath2 ,

Thank you for taking time to share us very positive feedback about your stay at Silverland Yen hotel.

Our pleasure to receive your compliment and positive feedback about your recent stay.

We wish you enjoy your journey and back home safe, and looking forward to welcoming you again when travel bring you visit Saigon once day.

Regards,

Hoai Pham
General Manager

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Sfeervol ingerichte, comfortabele kamer. Uitstekend ontbijt, Vietnamees en westers. Terras met klein zwembad op bovenste verdieping. Service is prima. Airport shuttle service (heen en terug) inbegrepen vanaf 3 overnachtingen.

Datum van verblijf: augustus 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Dear pvanvoorst,

Thank you so much for your wonderful ranking about us on TripAdvisor.

Hopefully we will once again have the opportunity of welcoming you back to our property in the near future. Please simply email me, I will personally take care of your reservation.

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super goed hotel. We zijn hier 3 nachten verbleven. Beste hotel van onze reis. Super om in dit hotel onze reis te beëindigen. heerlijk ontbijt, goede service, goede ligging dichtbij alle bezienswaardigheden en lekker restaurantjes.

Datum van verblijf: augustus 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Dear sonjac226,

Beoordeeld op 30 juli 2019

Hele fijne ontvangst. Rustige check in met een lekker koel drankje. Daarna naar kamer gebracht met uitleg over het hotel. Fitnessruimte valt beetje tegen, en zwembad is op de foto mooier dan in het echt. Is meer een grote jacuzzi. Maar wel mooi op het dak en leuk met een drankje erbij. Kamers zijn niet groot maar wel prettig en goed verzorgd. Gratis water en fris in de koelkast en gratis fruit. Kamers zijn op zich niet gehorig.. maar de bel van de buren en deuren die dichtgedaan horen hoor je wel goed. En als je aan weerszijden een gezin hebt die steeds bij elkaar in en uitlopen dan heb je daar wel last van. Zeker als dat om 5:15 s ochtends is. Een bordje met “quiet zone” zou misschien iets kunnen helpen. Zag ik in andere hotels.
Maar goed, los daarvan: Erg goed hotel en supervriendelijk personeel! Ontbijt trouwens ook erg goed (hou wel rekening met redelijk lang wachten op je klaargemaakt eitje) en superleuke hightea met livemuziek elke dag.

Datum van verblijf: juli 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Dear 395evav,

Thank you so much for your wonderful ranking about us on TripAdvisor.

It is wonderful to know that you enjoyed the services and all facilities provided here. I am also glad to have your compliments about our breakfast as well as our hospitality. However, there are some minor issues which made your stay not 100% completely enjoyable. Please accept my sincere apologies for this. I will submit all your feedback to our management team and definitely we will take further action in order to improve the services.

Beoordeeld op 26 mei 2019

Hotel in City Center en toch rustig gelegen.
Boutique hotel met aandacht voor details en vakantie-gevoel voor de gasten.
Kamers van alles voorzien, uitgebreid ontbijt, inclusief 's middags High Tea, rooftop tuin-terras-bar-yacuzzipool met vrij zicht over de stad.
Van ontvangst tm vertrek worden gasten in de watten gelegd

Datum van verblijf: april 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Dear hvdb63,

Warmest greetings from Silverland Yen Hotel!

What a wonderful review about your latest experience at our hotel on TripAdvisor! I really appreciate what you thought about us and I am glad to learn that you were satisfied with our hotel services and facilities.

Once again, thank you for your amazing feedback about our services, and please do not hesitate to contact me if you plan to visit Ho Chi Minh City again in the future.