TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super goed hotel. We zijn hier 3 nachten verbleven. Beste hotel van onze reis. Super om in dit hotel onze reis te beëindigen. heerlijk ontbijt, goede service, goede ligging dichtbij alle bezienswaardigheden en lekker restaurantjes.

Datum van verblijf: augustus 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Dear sonjac226,

Warmest greetings from Silverland Yen Hotel.

Thank you so much for your wonderful ranking about us on TripAdvisor.

Hopefully we will once again have the opportunity of welcoming you back to our property in the near future. Please simply email me, I will personally take care of your reservation.

Beoordeeld op 30 juli 2019

Hele fijne ontvangst. Rustige check in met een lekker koel drankje. Daarna naar kamer gebracht met uitleg over het hotel. Fitnessruimte valt beetje tegen, en zwembad is op de foto mooier dan in het echt. Is meer een grote jacuzzi. Maar wel mooi op het dak en leuk met een drankje erbij. Kamers zijn niet groot maar wel prettig en goed verzorgd. Gratis water en fris in de koelkast en gratis fruit. Kamers zijn op zich niet gehorig.. maar de bel van de buren en deuren die dichtgedaan horen hoor je wel goed. En als je aan weerszijden een gezin hebt die steeds bij elkaar in en uitlopen dan heb je daar wel last van. Zeker als dat om 5:15 s ochtends is. Een bordje met “quiet zone” zou misschien iets kunnen helpen. Zag ik in andere hotels.
Maar goed, los daarvan: Erg goed hotel en supervriendelijk personeel! Ontbijt trouwens ook erg goed (hou wel rekening met redelijk lang wachten op je klaargemaakt eitje) en superleuke hightea met livemuziek elke dag.

Datum van verblijf: juli 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Dear 395evav,

Warmest greetings from Silverland Yen Hotel.

Thank you so much for your wonderful ranking about us on TripAdvisor.

It is wonderful to know that you enjoyed the services and all facilities provided here. I am also glad to have your compliments about our breakfast as well as our hospitality. However, there are some minor issues which made your stay not 100% completely enjoyable. Please accept my sincere apologies for this. I will submit all your feedback to our management team and definitely we will take further action in order to improve the services.

Beoordeeld op 26 mei 2019

Hotel in City Center en toch rustig gelegen.
Boutique hotel met aandacht voor details en vakantie-gevoel voor de gasten.
Kamers van alles voorzien, uitgebreid ontbijt, inclusief 's middags High Tea, rooftop tuin-terras-bar-yacuzzipool met vrij zicht over de stad.
Van ontvangst tm vertrek worden gasten in de watten gelegd

Datum van verblijf: april 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Dear hvdb63,

Warmest greetings from Silverland Yen Hotel!

What a wonderful review about your latest experience at our hotel on TripAdvisor! I really appreciate what you thought about us and I am glad to learn that you were satisfied with our hotel services and facilities.

Once again, thank you for your amazing feedback about our services, and please do not hesitate to contact me if you plan to visit Ho Chi Minh City again in the future.

Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Een mooi en luxe hotel in het hartje van Ho Chi Minh City. Met een prachtig rooftop zwembad. Het is een modern en nieuw hotel, brandschoon. Vriendelijk personeel. Een uitgebreid ontbijt met zowel brood als lokale gerechten.

Datum van verblijf: maart 2019
NgocPhamSVLYen, Manager van Silverland Yen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2019

Dear Lique,

Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

In district 1 gelegen hotel, dicht bij de meeste bezienswaardigheden dus. Zeer behulpzaam personeel. Zeer uitgebreid buffet ontbijt. Room service is ook top. Het mooiste ligt boven in het hotel; het rooftop zwembad met spa en bar. Na een drukke en warme dag is het daar wel erg fijn bijkomen.

Datum van verblijf: maart 2019

Dear Snst72,