“Heerlijk eten in een mooie plek”

NAM Vietnamese Rooftop Kitchen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 43 van 5.235 Restaurants in Ho Chi Minhstad
31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kamen hier via een Google reviews. Het restaurant is op de 1e verdieping, typisch voor HMCM. Het eten dat we hadden was erg lekker, met name de rijst met ei en knoflook, salade met kip en banaan. Al met al een super lekkere maaltijd! Lekker om even goed Vietnamees te eten.

Datum van bezoek: augustus 2019

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier terecht door de goede recensies op tripadvisor.
Helaas was onze ervaring minder goed.
We waren vrij vroeg en werden gastvrij ontvangen de kaart kwam vrij snel en wij vonden de hoeveelheid gerechten nogal groot. Lastig om te kiezen.
Uiteindelijk een aantal gerechten gekozen. Ze hadden ook een drankjes kaart en het combinatie sapje van mijn keuze was er niet ( iets met gember)
Op advies van de ober een ander combisapje gekozen in de veronderstelling dat het vers gemaakt werd, maar niets was minder waar. Het sapje zat in een flesje wat ik met een glas kreeg zonder ijs..
De bestelde gerechten kwamen met tussenpozen. Een combi voorgerecht om te delen kwam met een van de hoofdgerechten en eigenlijk hebben we alle 4 apart gegeten omdat de kok blijkbaar alles na elkaar maakt.
Met als uitschieter het gerecht van mijn zoon deep fried buikspek. We waren allemaal klaar met eten en drinken en eigenlijk klaar om te betalen en hij zat nog op zijn gerecht te wachten.
Na vragen bij de ober bleek dat het gerecht veel tijd nodig had, dus de verwachting was hoog. Niets was minder waar. Het buikspek was eigenlijk alleen maar vet met een gepaneerde keiharde laag er omheen. Te vet en te vies om te eten.
We hebben het laten staan en ook aangegeven dat dit niet lekker was en dat ook het gerecht rundvlees salade met limoen ook niet lekker was. Rundvlees leek wel drooggekookt, smaakloos.
Er werd verder niets aan de rekening gedaan. Blijkbaar zijn ze dat niet gewend in Vietnam.
De inrichting van het restaurant was wel mooi, maar daar heb je weinig aan als het eten tegenvalt.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Hier twee keer gegeten tijdens ons verblijf in Saigon, het was fantastisch, gezellig restaurant, heerlijk gegeten, veel keuze in lokale gerechten, ook genoeg biertjes om te kiezen. Vriendelijk personeel en niet duur.

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even ontsnappen van de chaos rondom Bui Vien. Een ruime keuze, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel!

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn broer en ik zijn hier gaan eten in de maand juli. We hebben een hotpot met vis besteld en als voorgerecht nachos. Het waren de lekkerste nachos dat ik ooit heb gegeten, heel speciaal. De hotpot wat we kregen was echt overheerlijk. We kregen verschillende soorten vis (en veel), beef en nog groenten. Een echte aanrader!

Reizigers die NAM Vietnamese Rooftop Kitchen bekeken, bekeken ook

In NAM Vietnamese Rooftop Kitchen geweest? Deel je ervaringen!