TripAdvisor
Ho Chi Minhstad
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten & goede service”

Bollywood Indian Restaurant & Bar
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 10 van 5.291 Restaurants in Ho Chi Minhstad
24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig personeel dat werkt volgens een ge-oliede machine. Het eten was verrukkelijk. Wij hadden de chicken samosa, de geroosterde papadum, de butter chicken en de chicken tikki masala. Echt een aanrader!

5 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, grote porties en vriendelijk personeel. De prijs is ook erg goed. We kregen zelfs een biertje gratis!

2 september 2019 beoordeeld

Heel goed restaurant, de service was goed, ze schenken gratis water, en wanneer je glas leeg is schenken ze het weer bij. Het eten was echt heerlijk, beste indiaas wat ik ooit heb gegeten. De prijzen zijn ook goed, vergelijkbaar met de andere restaurants in dit gebied. Ik raad dit restaurant zeker aan als je een keertje geen vietnamees wilt eten.

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op ons laatste dag van ons verblijf gegeten en het was een goeie afsluiter.
Eten was allemaal goed en het personeel is zeker goed beste wat ik in de afgelopen 3 weken heb gehad.
Als we hier weer een keer zijn eten we hier zeker vaker!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekker indian cuisine! Gerund door echte indiase. Butter chicken met vers gebakken naan brood echt een aanrader!

Reizigers die Bollywood Indian Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Bollywood Indian Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!