Google
vanaf 12,00 US$
vanaf 11,00 US$
vanaf 36,00 US$
Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

Eerlijk gezegd hadden we helemaal niks van deze show verwacht, maar dachten we dat het echt iets was dat je gezien moest hebben. Nou dat was het zeker, maar daarbij was het ook nog eens ultra vermakelijk!! De show duurt drie kwartier en je wordt meegenomen in alles wat Vietnam te bieden heeft. De herkenbare roeibootjes komen voorbij, de rijstvelden, de draken etc. Ook al is het in een andere taal, de show is goed te begrijpen, zelfs voor kindjes! Er is live muziek bij door wat muziekanten en dat is ook al erg leuk om te zien.

Bovendien zit je in goede stoelen, is het erg knap hoe ze dat voor elkaar krijgen met die grote poppen en is het echt een spetterend avondje uit.

Zeker hier naartoe gaan!!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 18 mei 2017

dit moet je gezien hebben als je naar vietnam komt. het heeft immers een eeuwenoude geschiedenis deze kunst. er wordt een verhaal verteld met poppen die bewegen. mensen zitten echt onder het water om die popjes helemaal te doen bewegen. er is ook een live orkest wat het helemaal af maakt. echt om te lachen. een knusse gezellige zaal.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 9 september 2015

Het waterpoppenspel kent een hele geschiedenis in Vietnam. De show duurt ongeveer drie kwartier tot een uur. Het is spektakel met "live" muziek. Door het licht en het spel met de poppen en de muziek blijf je toch geboeid kijken. Hoe krijgen ze het voor elkaar de poppen zo door elkaar te laten bewegen. Heel leuk om foto's te maken en natuurlijk schitterend voor kinderen.

Datum van activiteit: januari 2015
Beoordeeld op 17 juli 2015

Dit was opzicht een prima show wel een beetje toeristische ding met mensen die helemaal in klederdracht waren enzo maar heel grappig om een keer gezien te hebben. Tweede keer hoeft niet perse maar ben wel blij dat ik het gezien heb. De life muziek die er bij zat was ook erg gaaf om te horen. Ik vind zelf de stukken het leukst dat er niet zo zeer een verhaal verteld werd maar de karakter poppen meer gewoon een soort dansje deden op het water..;) Wel echt iets dat je een keer gezien moet hebben als je in Vietnam bent haha..;)

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 17 september 2014

Water puppet theater is meer voor kinderen niet echt een must wel leuk om gezien tehebben hoe ze het spelen en de live muziek erbij is echt Vietnamees
Alles is ook in die taal dus .........

Datum van activiteit: september 2014