TripAdvisor

vanaf 12,00 US$
vanaf 9,00 US$
vanaf 36,00 US$
Beoordeeld op 18 mei 2017

dit moet je gezien hebben als je naar vietnam komt. het heeft immers een eeuwenoude geschiedenis deze kunst. er wordt een verhaal verteld met poppen die bewegen. mensen zitten echt onder het water om die popjes helemaal te doen bewegen. er is ook een live orkest wat het helemaal af maakt. echt om te lachen. een knusse gezellige zaal.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 9 september 2015

Het waterpoppenspel kent een hele geschiedenis in Vietnam. De show duurt ongeveer drie kwartier tot een uur. Het is spektakel met "live" muziek. Door het licht en het spel met de poppen en de muziek blijf je toch geboeid kijken. Hoe krijgen ze het voor elkaar de poppen zo door elkaar te laten bewegen. Heel leuk om foto's te maken en natuurlijk schitterend voor kinderen.

Datum van activiteit: januari 2015
Beoordeeld op 17 juli 2015

Dit was opzicht een prima show wel een beetje toeristische ding met mensen die helemaal in klederdracht waren enzo maar heel grappig om een keer gezien te hebben. Tweede keer hoeft niet perse maar ben wel blij dat ik het gezien heb. De life muziek die er bij zat was ook erg gaaf om te horen. Ik vind zelf de stukken het leukst dat er niet zo zeer een verhaal verteld werd maar de karakter poppen meer gewoon een soort dansje deden op het water..;) Wel echt iets dat je een keer gezien moet hebben als je in Vietnam bent haha..;)

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 17 september 2014

Water puppet theater is meer voor kinderen niet echt een must wel leuk om gezien tehebben hoe ze het spelen en de live muziek erbij is echt Vietnamees
Alles is ook in die taal dus .........

Datum van activiteit: september 2014
Beoordeeld op 10 augustus 2014

Hoewel ik vooraf enige bedenkingen had, is me de show 100 % meegevallen. De duur van de voorstelling was prima (ongeveer drie kwartier), er was veel visueel spektakel, en de muziek en zang maakten het geheel compleet. Zeker doen, vooral als je met kinderen onder de 10 reist.

Datum van activiteit: augustus 2014