“Heerlijk eten”

Duong's Restaurant Saigon & Cooking Class
Geclassificeerd als nr. 14 van 5.232 Restaurants in Ho Chi Minhstad
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en lekkere gerechten, wel wat duurder dan de doorsnee vietnamees. We kregen ook voor en na een amuse. Brandy en Oggy bedankt voor de goede zorgen.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met een erg vriendelijke bediening. Spreken goed engels.

Eten was super lekker en wordt creatief gepresenteerd. Fried spring rolls zeker een aanrader.

Iets duurder dan normaal maar zeker betaalbaar!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten in dit toffe, relaxte restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening ook. We aten a la Carte: pompoensoep met sint-jacobsvrucht was erg smakelijk, tonijnsteak ook (bovendien veel tonijn!) en een lekkere chocolademoelleux om af te sluiten. Dat met 1 glas wijn en aperitief pp voor ongeveer 80€ in totaal. Betaalbaar voor westerse normen dus!

Datum van bezoek: mei 2019
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een leuk en goed restaurant in Ho Chi Minh City en kwamen via TripAdvisor terecht bij Duong’s restaurant. Wat een feestje! De gerechten kunnen zo op de kaart van een sterrenrestaurant in Nederland. Mooie en heerlijke gerechten. Christina heeft ons super goed geadviseerd en geholpen. Als we kunnen gaan we zeker een keer terug!

Datum van bezoek: januari 2019
8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange mooie dag kwam dit restaurant als de perfecte afsluiter. Een sterrenchef waardig !! Zeer vriendelijke bediening. Er konden zowaar enkele goed verstaanbaar Engels. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Duong's Restaurant Saigon & Cooking Class bekeken, bekeken ook

In Duong's Restaurant Saigon & Cooking Class geweest? Deel je ervaringen!