161 US$
Priceline114 US$
Hotels.com114 US$
Trip.com114 US$
Beoordeeld op 22 februari 2019

De kamers zijn groot en goed geoutilleerd. Goed bed. Goede airco. Prima wifi. Goede restaurants aanwezig. Service prima. Ontbijt uitstekend. Ligging heel goed in district 1. Het was een uitstekende manier voor ons om te acclimatiseren.

Datum van verblijf: januari 2019
IHG_ICSaigon, Director of Rooms van InterContinental Saigon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Dear Hans_10,

Thank you so much for your review of our hotel. We trust you had a comfortable stay with us.

We are truly glad to hear that you had a most pleasant experience, and enjoyed a comfortable stay from check in to check out. Our colleagues are working hard every day to consistently provide first class services along with the finest facilities of our hotel.

Many thanks again, we look forward to welcoming you back very soon when your travels bring you to this lively city.

Sincerely,
Vikram Kakroo
Director of Rooms, InterContinental Saigon

Beoordeeld op 12 april 2016

Heerlijk modern hotel met mooie erg complete luxe ruime kamers met airco, heerlijk eten met een fantastisch ontbijt buffet. lekker zwembad, mooie fitness accommodatie. En wederom zeer vriendelijk personeel. Helaas maar een nacht kunnen blijven

Kamertip: Vraag een kamer zo hoog mogelijk dan heb je een fantastisch uitzicht op de stad.
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Ayush C, Director of Sales and Marketing van InterContinental Saigon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,.

Ayush Choudhry
Area Director of Sales and Marketing,Indochina
Director of Sales and Marketing
InterContinental Asiana Saigon

Beoordeeld op 28 oktober 2015

Dit hotel biedt hotelkamers en appartementen, ideaal als je hier voor een langere tijd verblijft. De receptie ontvangst is iets onpersoonlijk en er vooral op gericht om je van je geld af te helpen.
De kamers zijn superb, en voldoen aan elke internationale standaard, extra water was geen probleem.
Het ontbijt was super, voor elke nationaliteit wel iets eigens en heerlijke verse melk, dat zie je niet veel in Vietnam.
Als je op luxe bent gesteld dan kan je hier goed terecht.

Kamertip: Vraag voor een kamer met zicht in de richting van kathedraal. Wel iets drukker maar wel goed uitzicht.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
AyushChoudhry, Manager van InterContinental Saigon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2015

Thank you very much for your wonderful review which I will definitely share with our whole team. We really appreciate your positive comments about our convenient location, professional and friendly team. Meanwhile, we also well note your constructive feedback about our check-in counter for future improvements.
We look forward to welcoming you back very soon when your travels bring you to this vibrant city.
All the best,
Nguyen Tra My
Marketing Communications Manager

Beoordeeld op 7 januari 2015

Dit is een prachtig hotel met een zeer service minded instelling. Het enige wat een hogere rating in de weg staat is de gebrekkige kennis van het engels bij de grootste groep van het personeel. Ook ontbreekt de specifieke opleiding voor de uit te voeren job soms. Men compenseert dit met extreme vriendelijkheid.

Kamertip: Zeker in de restaurant Market 39 eten.
Datum van verblijf: december 2014
Michaela S, Manager van InterContinental Saigon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2015

Thank you for choosing the InterContinental Asiana Saigon for your recent stay.
We are glad to hear that our dedicated and friendly team was able to make it a memorable for you trip. Meanwhile we are terribly sorry to hear that there is a lack of sufficient English speaking staffs as you described. This is certainly not typical for us, and we will be following up accordingly with our team.

We hope to welcome you back in the future, so that you can enjoy a flawless stay from check-in to check-out!
Warm regards,

Nguyen Tra My

Marketing Communications Manager

Beoordeeld op 10 augustus 2014

Schitterend hotel met een goede ligging in Saigon. Ik ben er 3 dagen geweest en de service was perfect, de kamer prachtig met een super uitzicht. We hebben een meeting room gekregen toen we ambassador lid werden en de late check out was ook inbegrepen.

Datum van verblijf: april 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Michaela S, Director of Sales & Marketing van InterContinental Saigon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2014

We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for sending us your review.

If you are planning to come back, please do not hesitate to contact me on Michaela.Smith@ihg.com, I will be very happy to assist with your booking or any questions.

Thank you once again and I am sending the best regards to Belgium.

Michaela

Michaela Smith