“Lekker eten”

Dao Place Vietnamese Restaurant
Geclassificeerd als nr. 69 van 5.235 Restaurants in Ho Chi Minhstad
31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevarieerde Vietnamese gerechten. Lekker eten en goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Goede sfeer. Helaas was de koffie koud.

Datum van bezoek: juli 2019

22 juli 2019 beoordeeld

Lekker eten met veel smaak, niet te pittig erg goede service en vriendelijk personeel! Garnalen in potje met caramel sauce zeker aan te raden!!!

Dankjewel Son voor het lekkere eten!

Datum van bezoek: juli 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Vietnam. Toen we dat zeiden kregen we meteen een uitleg over de Vietnamese keuken en wat hun specialiteiten zijn! Heerlijk gegeten en uitstekend geholpen. Mr Son bedankt!

Datum van bezoek: juni 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch met seafood Pho en sweet and sour shrimp soup. We waren allebei blij.

We komen graag terug.

Datum van bezoek: maart 2019
MrSonV, Manager van Dao Place Vietnamese Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Hi Tim S,

Glad you enjoyed the Seafood Pho. Hope to see you again

Cheers

Son V

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten in het centrum van hcmc voor een nette prijs. Binnen is het sfeervol aangekleed en het toilet is schoon.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Dao Place Vietnamese Restaurant bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Dao Place Vietnamese Restaurant geweest? Deel je ervaringen!