“Waaaanzinnig genoten ”
Beoordeling van Anan Saigon

Anan Saigon
Geclassificeerd als nr. 90 van 5.233 Restaurants in Ho Chi Minhstad
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk chefsmenu gegeten. Goede service. Gangen komen erg snel, je kunt aangeven dat het langzamer moet. Alle gangen zijn super lekker. Leuke rooftof bar.

Datum van bezoek: april 2019

29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zeer hoge verwachtingen van AnAn. Er staan zeer positieve reviews online die aangeven dat de keuken van zeer hoog niveau zou zijn.
Helaas viel dit nogal tegen. Bij aanvang had ik heel duidelijk aangegeven allergisch te zijn voor paprika en chili.
Helaas zowel het eerste als het tweede gerecht terug moeten sturen omdat het chili bevatte.
De taco's waren erg lekker. De krabrijst en beef waren ook goed. Maar niet spectaculair.
Helaas bevatte het toetje ook chili. Iets wat naar ons idee niet nodig was geweest..

Je kunt goed eten bij AnAn maar het is een gemiddeld restaurant en niet zo'n fantastische tent als de bovenstaande reviews doen geloven.

Datum van bezoek: januari 2019
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vier verschillende gerechten genomen en het waren een voor een smaakbommen. Zeker zijn geld waard.

Datum van bezoek: november 2018
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst aperitief gedronken op het dak, ongelooflijk uitzicht over de stad, zeer indrukwekkend. Zeker aan te raden. Daarna zeer lekker gegeten, de menu was zeer verzorgd en heel lekker. Personeel was zeer behulpzaam en heel vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2018
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden dit restautant op tripadvisor. Weet zeker dat we het anders voorbij zouden lopen want het is wat verborgen achter marktkraampjes in een drukke straat. De kaart was heel uitgebreid. Met 4en hebben we een wandeling door de kaart gedaan en alle gerechten geproefd. Alles was van goede kwaliteit, vers eten lekker vlees en lekker vis. Een perfecte vietnamese keuken in europese stijl. We konden niet kiezen uit dessertkaart dus besloten we alle 5 desserts! Heerlijk genoten! Na het diner een drankje op de rooftop met mooie uitzicht op de verlichte torens.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Anan Saigon bekeken, bekeken ook

In Anan Saigon geweest? Deel je ervaringen!