TripAdvisor

Poke Saigon
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 6 van 5.307 Restaurants in Ho Chi Minhstad
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De service bij Poké Saigon is erg goed, ook spreken de medewerkers goed Engels op de dag dat ik er ben. Goed gevulde bowl en het smaakte heerlijk. 10/10 would recommend

Datum van bezoek: juli 2019

7 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk, goede kwaliteit en vriendelijk geprijsd. Daarbij spreken ze goed Engels en zijn ze klantgericht. 10/10 would recommend

Datum van bezoek: juli 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is super lekker en je kunt zelf kiezen voor 2 soorten vis en veel groenten etc erover heen. Het is heel lekker en vers en de mensen zijn onwijs vriendelijk! Het is wel eventjes zoeken, wang je moet onder het poortje met de brommers door en dan met de trap naar de tweede verdieping waar het restaurant rechts zit! De entree ziet er niet super uit, maar het restaurant zelf wel! Echt een aanrader

Datum van bezoek: juni 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zooo lekker!! En het personeel is super vriendelijk pokebowl voor €6,- Je mag 2 soorten vis kiezen en aanvullen met 7 verschillende toppings. De meiden kwamen vragen of alles naar wens was en of ze nog meer voor me konden doen. Daarna kreeg ik allerlei tips over koffietentjes etc in de buurt. Absoluut 5 sterren waard!

Datum van bezoek: mei 2019
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vriendelijk personeel, meteen bij binnenkomst enthousiast ontvangen. Een pokébowl kost 150.000 dong (6€) en je mag 2 soorten vis kiezen, zoveel toppings als je wilt alleen voor sommige moet je een minimaal bedrag bijbetalen.

De pokébowl zelf is de moeite waard van een taxirit van 20 minuten. Tijdens het eten komt ze nog even vragen of het lekker is en als we nog iets nodig hebben dat we het gewoon kunnen vragen. Wat een leuke tent, leuk personeel en een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Poke Saigon bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Poke Saigon geweest? Deel je ervaringen!