“Schitterend .”

The Garlik De Tham Restaurant
Geclassificeerd als nr. 22 van 5.235 Restaurants in Ho Chi Minhstad
17 augustus 2019 beoordeeld

Wij kozen de menu voor 25 euro. Super lekker en ruim voldoende. Mooie bordjes, een feest ! Top bediening door de vriendelijke Lam en Alice. We gaan terug ! Topmuziek ook aanwezig op de piano....

Datum van bezoek: augustus 2019

19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste dag van onze vakantie. We liepen er toevallig voorbij. Het is in een drukke, luidruchtige straat maar je hebt er absoluut geen hinder van. Het eten was heerlijk. We hadden de eend en zalm als hoofdgerecht. Heerlijk en mooi geserveerd. Bediening door Bya-Alice was perfect. Ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Live piano muziek maakte het geheel compleet.
Prijzig voor Vietnamese begrippen!

Datum van bezoek: juni 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt fantastisch. In eerste instantie hadden we niet door dat het een chique restaurant is. De prijs is het zeker waard! Tonic heeft ons super bediend. Meerdere keren kwam de bediening vragen of het eten goed was. Daarnaast kregen we een onwijs lekker dessert van het huis.

Datum van bezoek: juni 2019
12 april 2019 beoordeeld

Eind maart daar gaan eten, op basis van de referenties hier. We twijfelden even, omdat het vlakbij het luidruchtige Bui Vien ligt, maar waagden het erop. En gelukkig maar!
Zeer professionele en vriendelijke ontvangst en bediening, de live pianomuziek is perfect afgestemd om het straatgeluid buiten te houden zonder dat de piano dan weer te luid klinkt.
We aten het menu en werden elke gang weer verrast door de lekkere gerechten en mooie kleurcombinatie op het bord.
De eigenaar nam de tijd om een praatje te slaan, en was oprecht geïnteresseerd in wat beter zou kunnen ... we konden niet direct iets bedenken :)

Absolute aanrader dus

Datum van bezoek: maart 2019
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig en schoon restaurant. Het eten was voortreffelijk. Qua prijs wel verreweg het duurste restaurant, waar wij tijdens onze rondreis in Vietnam hebben gegeten. Ongeveer € 20,00 pp zonder voorgerecht.

Datum van bezoek: april 2019

In The Garlik De Tham Restaurant geweest? Deel je ervaringen!