2 personen bekijken dit hotel
Priceline119 US$
Booking.com119 US$
getaroom.com213 US$
Beoordeeld op 28 januari 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met fantastische service, zonder te stijf en afstandelijk te zijn.
Schitterende inrichting met attentie voor details en overal prachtige planten (zelfs aan de buitengevel).
Zwembad en bar op 12e etage met prachtig uitzicht over de stad.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 19 december 2018 via mobiele applicatie

Zijn 2 nachten in dit hotel gebleven. Mooie verzorgde en nette kamers. Toffe douche. Al van bij aankomst goede service en attent beleefd personeel. Lekkere pasta. Lekkere taartjes. Mooi zwembad. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Bij binnenkomst was de start wat onpersoonlijk. De gastheer en gastvrouw waren duidelijk druk met iets bezig en we werden niet onthaald zoals we dat hadden verwacht. Dat is dan ook het enige puntje van kritiek.
Deze start werd ruimschoots goedgemaakt door de gastvrouw die ons vervolgens wees naar een zitje om even te wachten tot onze kamer gereed was, deze was eerder beschikbaar, top!
De gastvrouw sprak zeer goed Engels en startte met een reactie op onze wens geen donskussens te gebruiken vanwege een allergie. We moeten normaal altijd zelf nagaan of het klopt of het zelf actief navragen bij de receptie, maar nu dus niet, erg prettig!

Het hele hotel is super gaaf van opzet. Mooi design en in de lobby een deel van een oude scheepswerf verwerk. Walhalla voor stijl freaks en architecten lijkt me.

De kamer op de 7e verdieping was schitterend, niet alleen qua styling maar ook indeling en comfort. Aan alles is gedacht. De jacuzzi op het balkon maakt het plaatje compleet.
Ruim aantal handdoeken, erg fijne douche, heerlijk groot en super comfortabel bed, persoonlijke boodschappen bij opmaak van de kamer 's avonds.. Super!

De SPA is echt de moeite waard. Hoewel je even naar buiten loopt om een ander gebouw in te gaan en dit even vreemd is, zit je eigenlijk direct weer in een zelfde omgeving. Wij hadden een Zweedse massage samen van 60 minuten. Met een kleine upgrade (paar Euro) hadden we onze eigen kamer, tegelijk massage en een stoomcabine, douche en dompelbad voor na je massage om lekker relaxed bij te komen. Wat een feest.

Dit was de laatste dag van onze 3 weken rondreis door Vietnam, dus relax dag, dus lekker opgesloten op die fijne hotelkamer en roomservice besteld. Erg goede kwaliteit!

Onze kamer had uitzicht op een bouwput. We verbleven van donderdag op vrijdag en hebben geen moment last gehad van bouw geluiden, ook niet tijdens onze avond in de jacuzzi op het balkon. De zoemende geluiden op de gang van het hotel waarover men wel eens schrijft hoorden wij alleen op de gang zelf, de deur van de kamer dichtdoen maakt een einde aan vrijwel alle geluiden, we hebben hier echt super goed geslapen.
NB, we hadden kamer 707. Die is dus top ;-)

Het hotel is zeer centraal gelegen en in de directe omgeving zijn veel restaurants, winkels en barretjes. Aanrader is The Vietnam House van Luke Nguyen. Zoek maar op, , verrukkelijk!

Kortom, mochten we terugkeren naar Saigon dan is The Myst zonder twijfel onze uitvalsbasis!!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 september 2018

Mooi modern hotel met industriële look. Mooie kamer met jacuzzi op het balkon (wel enorm veel lawaai buiten maar dat is te verwachten). Ontbijt buffet is goed en ook de high tea 's middags is een pluspunt. Complementaire mini bar is gevuld met goedkopere dranken die wij niet lekker vonden. Rest van de reis verbleven in 4 sterren hotels en hier meestal een betere service gehad dan in dit hotel. Ik had meer verwacht voor de prijs die je hier betaald. Ontvangst en behandeling van het personeel is niet persoonlijk. Bij binnenkomst geen welkomstdrankje ontvangen, werd echt snel afgehandeld en daarna bleef het personeel gewoon zitten en stonden we daar te kijken waar we naartoe moesten. Er zijn dus zeker nog verbeterpunten voor dit hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018

Geweldig hotel!! Heel eigen, originele en vooral smaakvolle inrichting. Aan elk detail is zorg besteed. Het personeel is buiten gewoon vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is gezellig en vooral ongelooflijk lekker. Ik heb nog nooit een zo uitgebreid ontbijtbuffet gezien, helemaal af! Uiterst comfortabele kamer met een jacuzzi op het gezellige met planten begroeide balkon. Rooftop zwembad met een leuke bar is ook een aanrader.
Iedereen van het personeel: hartstikke bedankt.

Datum van verblijf: april 2018