“Prachtige gerechten”

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen laat binnen (ca. 21:30) en hebben wat kleine hapjes besteld. Wij hadden de Tuna Rolls, Crispy Frog Leggs, Grilled Salmon en Bacon Wrapped Seabass. Allemaal zag het er mooi uit en smaakte heerlijk!
Omdat beneden gerookt werd, wilden we graag boven zitten. Het was boven helaas wel leeg, maar evengoed werden we goed ontvangen en geholpen.

Datum van bezoek: april 2017

13 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden uit Vietnam hier geweest. Mooie zaak voor expats en nieuwe rijken (dacht ik zo te zien) kleed je wel netjes en niet als toerist dan zit je het meest op je gemak. Cocktails zijn goed en in balans, eten is lekker meer niet heel bijzonder.

Datum van bezoek: augustus 2015
18 juli 2014 beoordeeld

Op basis van eerdere recensies zijn wij hier gaan eten. Het is modern en mooi ingericht met een fijne bar beneden. De Service van het personeel is bijzonder goed vergelijkbaar met de betere restaurants in Europa. Ze zijn correct, formeel, spreken goed de engelse taal en zijn op de hoogte van wat betreft de kaart.
Wij hebben lekker gegeten. De gerechten waren goed op smaak maar naar mijn mening niet even goed in balans. De Two Tuna was naar mijn idee te sterk in smaak waardoor de tonijn niet meer tot zijn recht kwam. De springroll met tonijn was daar en tegen erg lekker.
De zeebaars was erg lekker hier hebben wij van zitten smullen. Er is een goede wijnkaart met wijnen die goed passen bij de gerechten.
Al met al hebben wij lekker gegeten en voor een redelijke prijs, wellicht voor Vietnamese begrippen wat aan de hoge kant.

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer
XuSaigon, Sales & Marketing van Xu Restaurant Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2014

Dear Ozmatho,

We're really glad to know you did enjoyed your dinner and have a great time at Xu. We're sorry for the issue that you complain. We really don't want to disturb your break after the meal unless someone in your group ask to bring bill. That's a basis service that we train our staff. Anyway thank you for your constructive feedback. Do hope to welcome you back with warmest greeting. Wish you all the best!

Best Regards,

1 januari 2014 beoordeeld

Prima restaurant in HCMC. Terecht aanbevolen. Trendy tent maar kwaliteit van de gerechten is prima. De rauwe Oesters zijn excellent. Goede wijnkaart.

Datum van bezoek: december 2013
25 januari 2012 beoordeeld

Op basis van de recensies op deze site zijn we gisteren bij xu gaan eten. Alhoewel de porties klein zijn en voor vietnamese begrippen erg prijzig,is het eten echt ge-wel-dig! Een aanrader voor fijnproevers die gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit

Reizigers die Xu Restaurant Lounge bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Xu Restaurant Lounge geweest? Deel je ervaringen!