TripAdvisor
Ho Chi Minhstad
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk en goedkoop gegeten ”
Beoordeling van Nha Hang Asian Kitchen

Nha Hang Asian Kitchen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 105 van 5.307 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
2 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel lekker. We waren hier gaan luchen en zijn in de avond terug gegaan om hier ook nog te dineren.

Voor een Saigon bier betaal je 13.000 dong en ze hebben wat deals, bijvoorbeeld een coconut curry + biertje voor 69.000 dong. Geen prijzen voor wat voor lekkers je allemaal krijgt.

De coconut curry was aan de zoete kant, terwijl ik wel erg van cocosnoot hou. De avond heb ik een normale curry genomen en die was minder zoet. Al met al hebben we heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: april 2019

14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten en de familie doet erg hun best om het de gasten naar het zin te maken. Keuze in gerechten is enorm, maar ondanks dat hadden onze gerechten hun smaak niet verloren. Tijdens Happy Hour kun je lekker goedkoop een hapje en drankje doen.

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Amai dat was heerlijk aan een super tarief hier. Vlotte bediening. We zijn de tweede dag op veel plaatsen gaan kijken. Toch maar terug gekomen en alles was weer ok.
Met ander menu.

Datum van bezoek: februari 2019
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker de dag gestart met een pho kip en een pannenkoek met banaan. Beide erg smakelijk, zeker een aanrader. Je kunt hier ook overnachten. Bij dit familiebedrijf zijn we heel hartelijk ontvangen.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant heerlijk twee keer gegeten. Een vriendelijke bediening met een uitgebreide kaart. Als je wilt ook westerse gerechten maar wij hebben hier voor de Vietnamese keuken gekozen. Alles lekker voor een hele redelijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Nha Hang Asian Kitchen bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Nha Hang Asian Kitchen geweest? Deel je ervaringen!