TripAdvisor

Beoordeling van Vibe Burger

Vibe Burger
Geclassificeerd als nr. 95 van 5.248 Restaurants in Ho Chi Minhstad
9 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hamburger met rochefort kaas ( of gewoon Vietnam blauwe kaas) maar de smaak was gelijk.
Leuk uitzicht over de markt.
En als afsluiter een gratis biertje

Voor de ingang moet je even goed zoeken, want de naam is verandert in Lush burgers.

Verder vriendelijke bediening

Datum van bezoek: januari 2019

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede kwaliteit en uitstekende service! Lekker burgers gehad en een leuk gesprek met een zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2018
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de reviews op TA deze plaats opgezocht. Gelukkige stond er iemand die ons aansprak en ons de weg naar boven toonde want zelf hadden wij dit nooit opgemerkt . Eenmaal boven kwamen we in een simpel maar knus restaurantje met een gezellig balkon dat uitzicht gaf op de markt.
De Classic hamburger was heerlijk. De kwaliteit van de burgers was zeer goed. De porties zeer behoorlijk groot. 1 burger is 200 g vlees. Voor de hongerigen is er zelfs een dubbele burger te verkrijgen.
Prijs/kwaliteit zeer goed 195000 vnd voor een verse burger met verse frietjes.

Datum van bezoek: mei 2018
9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aardig personeel, mooie plek, lekker eten voor een goede prijs, uitzicht op de markt en fantastische plek op het balkon.

Datum van bezoek: januari 2018
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag op de Mekong delta hadden we eigenlijk wel zin in een vette hap. Dus een hamburger ging er wel in! En wat voor een hamburger, persoonlijk had ik de Vibe burger besteld (2x 200 gram vlees, ei, ui etc.) deze was echt overheerlijk! Mijn vriendin had een hamburger met blauwe kaas, niet een combinatie die ik snel zou maken, maar na een stukje geproefd te hebben zeker een aanrader! Bediening is trouwens zeer klantvriendelijk en spreekt goed engels!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Vibe Burger bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Vibe Burger geweest? Deel je ervaringen!