TripAdvisor

Beoordeling van 33 De Tham Restaurant

33 De Tham Restaurant
Geclassificeerd als nr. 72 van 5.245 Restaurants in Ho Chi Minhstad
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt super lekker gegeten voor een prima prijs. Je moet je even door de menukaart heen worstelen, maar dan krijg je ook heerlijke gerechten. Met name de mosselen in Tamarindesaus waren geweldig! Het personeel is zeer attent en legt waar nodig dingen uit. Aanrader dus.

Datum van bezoek: juli 2019
thai9164, Chủ sở hữu van 33 De Tham Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Hello Geert-van-den-Heuvel,
Thank you for coming. Your pleasant has always been our motivation to work even harder, to bring even better food and service to customer.
We saw you were quite truggle to end up with your meal since the menu is quite big, but seeing you enjoyed the food after, we were very happy...
After days and days, our chef has always developed their cooking skills, so that they can deliver the best meal for you as they can. Seeing guests enjoy the food, our chef are also very happy since their achievements can please your hungry stomach :)))
Once again, thank you for visiting and looking forward to seeing you again !!!!

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier helaas maar 1 maal gegeten maar ik kan niet anders concluderen dat het restaurant een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft. Heerlijke verse visgerechten en bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ligt net even buiten het backpackers gedeelte en daardoor weinig tot geen toeristen en in hoofdzaak locals. Klein aanradertje dus voor degenen die even uit de feestdrukte wijlen zijn van Bui Vien!

Datum van bezoek: februari 2019
17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gekomen na goede resencies op tripadvisor en moet zeggen verwachtingen ruim overtroffen. Bediening top echt waar hulpvaardig om te bestellen en om de gerechten correct te verorberen zalige ervarng voor ons laatste avondmaal in Vietnam

Datum van bezoek: januari 2019
2 juli 2018 beoordeeld

Heel druk bezocht restaurant maar zeker de moeite waard, echte Vietnamese kost en de hotpots waren super lekker. Alleen de oesters hadden niet echt veel smaak, maar ja, dat hadden we misschien beter niet besteld. Zeer vriendelijk personeel en de prijs viel ook nog eens super goed mee. We hebben dit restaurant 2x bezocht, en kunnen dit aan iedereen aanraden.

Datum van bezoek: juni 2018
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ewn uitgebreid menu met typisch Vietnamese gerechten. Ontzettend lekker. De Venison is spicy en smakelijk. Onze zoon vond het echter iets té spicy, wat de eigenaresse zag. Ze heeft kosteloos hetzelfde gerecht opnieuw laten komen, maar dan zonder rode peper. De service is heel goed en vriendelijk. En het is erg schappelijk geprijsd. Er eten hier ook veel locals. Een tafel op straat is het leukst, maar in het nieuwe gebouwtje tegenover nr 26 zitten is ook een belevenis. Je loopt dan langs de open keuken, waar hard gewerkt wordt. De zoon van 14 jaar oud spreekt goed Engels. We zijn met ons gezin hier 2 avonden geweest. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die 33 De Tham Restaurant bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam
Ho Chi Minhstad, Vietnam

In 33 De Tham Restaurant geweest? Deel je ervaringen!