TripAdvisor
Geclassificeerd als nr. 103 van 3.658 Restaurants in Hanoi
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
12 september 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten , sympathieke bediening. Hoog maatschappelijk concept achter deze restaurants. Top. Aanrader in Hanoi en Saigon!

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er heel mooi uit en heerlijk eten. Spreken heel goed engels. Is wel iets aan de duurdere kant maar dat was het zeker waard. Aardige medewerkers.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekkere keuken en super vriendelijke bediening. Ideaal om met kinderen te bezoeken. Je kan er van de echte vietnamese keuken genieten maar even goed kan je er een heerlijke burger verorberen. Voor gezinnen met kinderen die graag eens westerse keuken eten is het een ideaal restaurant.

Datum van bezoek: juli 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

We hebben genoten van een heerlijke lunch in dit training restaurant voor kansarme jongeren in Hanoi. Het eten was van een uitstekende kwaliteit en de bediening was super fijn.

Datum van bezoek: juli 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door onze gids aanbevolen voor de lunch. Het concept is geweldig. Kansarme jongeren worden hier in een periode van 2 jaar opgeleid voor een baan in een 4 of 5 sterren hotel! Naast het feit dat het concept ons erg aansprak is de kwaliteit van het eten en de bediening werkelijk perfect. Er is een ruime menukaart met lokale gerechten die snel en efficiënt bereid worden. Wat ons betreft een plek waar je zeker niet omheen kunt bij een bezoek aan Hanoi.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die KOTO Van Mieu Training Restaurant & Cooking Classes bekeken, bekeken ook

In KOTO Van Mieu Training Restaurant & Cooking Classes geweest? Deel je ervaringen!