“Relaxen in de oude wijk van Hanoi”
Beoordeling van Cafe Hieu

Cafe Hieu
Geclassificeerd als nr. 248 van 3.652 Restaurants in Hanoi
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie lekker genieten op het terrasje. En voor ons de drukke stad. Een van de weinig plekjes in Hanoi om even te relaxen met heerlijke smoothies op een warme augustus dag.

Datum van bezoek: augustus 2018

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje met gezellige zitjes. Super lekkere broodjes. smoothies, aardige bediening, Engels sprekend en uitgebreide kaart. Broodjes gaan even onder de grill, super lekker resultaat! Top ‘

Datum van bezoek: mei 2018
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke smoothies, koffies en broodjes! Goed vertoeven en hele aardige mensen! Wij komen hier elke dag gedurende ons verblijf in Hanoi!

Datum van bezoek: juli 2017
12 juli 2016 beoordeeld

Midden in het oude centrum. Je ziet niet veel terrassen in Hanoi. Dit is een leuk, aangenaam terras waar je gewoon heel lang kunt zitten en kunt genieten van wat zich afspeelt in het centrum. Café verkoop drankjes en ook kleine lunchgerechten.

Datum van bezoek: mei 2016
1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk café. Je zit hier heerlijk aan de straat, er is veel te zien! Een levendige straat. De koffie is goed! Ze hebben ook broodjes. Ze spreken hier goed Engels.

Datum van bezoek: mei 2016

In Cafe Hieu geweest? Deel je ervaringen!