Beoordeeld op 27 maart 2018

InterContinental Hanoi Westlake is een uitstekend luxehotel gelegen aan de oevers van het West-meer en het Meer van de Witte Zijde en op 20 minuten wandelafstand van het historische centrum van Hanoi. De ruime, moderne kamers zijn voorzien van alle comfort en beschikken over een badkamer met ligbad en douche. Geniet ’s avonds van een lekkere cocktail in de Sunsetbar, met zicht op het meer.

Datum van verblijf: maart 2018
G_HotelManager_ICH, Manager van InterContinental Hanoi Westlake, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2018

Geachte Theo_en_Marlo,

Bedankt voor jullie onzettende leuke en motiverende beoordeling van u verblijf bij InterContinental Hanoi Westlake.

Het is erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van onze faciliteiten en van onze SunSet bar.

Namens het team, bedankt voor uw feedback en wij hopen u weer graag terug te zien bij de InterContinental Hotels.

Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een twee kamer residence geboekt, die zich in de gebouwen bevinden op de kleine eilanden. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam, erg goede service. De kamer is erg groot en van alle gemakken voorzien (inclusief wasmachine, voor als je licht reist en even moet wassen). Het ontbijt is fantastisch, erg uitgebreid.

De locatie is enigszins uit de stad (old quarter), maar 10 minuten in een taxi en je bent er. Doordat het iets afgelegen is heb je wel alle rust in het drukke Hanoi.

Datum van verblijf: augustus 2017
G_HotelManager_ICH, Manager van InterContinental Hanoi Westlake, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear Daniel K,

Thank you for your feedback from your recent stay with us. It is glad that you love our room and our breakfast. The staff looked after you.

We value all feedbacks from our guests since they are the reason for us to aim higher and continuously improve the quality of our service.

I am looking forward to welcoming you back in InterContinental Hanoi Westlake soon

Best regards,

Vu Kim Ngan (Ms.)
Personal Assistant to General Manager

Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Onze reis in Vietnam startte met 2 overnachtingen in dit hotel. Zeer ruime kamer, met prachtig terras met zicht op het meer. Zwembad was leuk, misschien net iets te weinig ligzetels.
Ontbijt was buitengewoon. Wat een keuze!

Datum van verblijf: april 2017
G_HotelManager_ICH, Manager van InterContinental Hanoi Westlake, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2017

Dear Lies B,

Thank you for choosing InterContinental Hanoi Westlake. It is great to hear that you enjoyed the wonderful view of Westlake thanks to our unique location, as well as the sumptuous breakfast and our genuinely caring team.

I am looking forward to welcoming you back in the near future.

Best regards,

Vu Kim Ngan (Ms.)
Personal Assistant to General Manager

Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Het Intercontinental hotel heeft alles wat je nodig hebt. Onze kinderen vonden het mooie zwembad heel tof. Het ontbijtbuffet was geweldig, heel lekker. En tijden de high tea kregen allerlei specialiteiten. De kamer was goed in orde. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016
G_Manager-ICH, Manager van InterContinental Hanoi Westlake, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2016

Goedemorgen.

Wij danken onze klanten voor een bezoek aan het Intercontinental Hanoi Westlake.

Kortom, vrij tevreden met de retentie werd blij.

We kijken ernaar uit om u te helpen worden voorzien van meer comfortabele omgeving.

Dank u.

Beoordeeld op 3 mei 2016 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven in dit hotel. Bij aankomst kregen we een upgrade naar een kamer in paviljoen 2 achterin de hoek, met uitzicht over het meer en op de stad. Fantastisch.
Omdat we lid zijn geworden van de 'club' hadden we door het hele hotel, incl onze kamer, gratis WiFi en kregen we 15% korting op eten in het hotel.
Dit hotel is bij uitstek geschikt wanneer je Hanoi wil verkennen maar 'S avonds de drukte van de stad wil ontvluchten.

Pluspunten:
- mooie, grote en bovenal schone kamers
- gratis WiFi in hele hotel
- rustige liggen op slechts een paar kilometer van het centrum
- fantastisch ontbijt met voor ieder wat wils
- ruim opgezet
- vriendelijk personeel wat redelijk Engels spreekt

Minpunten:
- onderhoud aan de buitenkant laat het en der te wensen over. Verf laat los etc. Zonde
- zwembad is aan de kleine kant met wat weinig ligbedjes

Ik raad dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: mei 2016
G_Manager-ICH, General Manager van InterContinental Hanoi Westlake, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2016

Dear Kaatje1983,

Dank u voor de feedback, waarderen wij u de tijd neemt om ons op de hoogte te blijven.

Laat het ons weten als we u verder van dienst kunnen zijn

Regards

Adam McDonald