TripAdvisor
Hanoi
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk (vega) eten in klein tentje”

Cai Mam Vietnamese Restaurant
Geclassificeerd als nr. 50 van 3.690 Restaurants in Hanoi
Keukens: Vietnamees
13 augustus 2019 beoordeeld

Als je niet beter weet, loop je eraan voorbij. Gelukkig kregen wij van het hotelpersoneel de tip om hier te gaan eten.
Op de kaart staan voldoende vegetarische gerechten (ook vegan mogelijk) en ze zijn zeer smaakvol. Beneden zijn een beperkt aantal tafeltjes beschikbaar, maar ook boven kan je zitten. Er is geen airco aanwezig, maar wel ventilatoren.
Heb je er een keertje gegeten, dan krijg je een kaartje waarmee je korting krijgt voor een volgende keer dat je er komt.
Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2019
CMMarketingDirector, Guest Relations Manager van Cai Mam Vietnamese Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Ibby72,

I am writing to say thank you for your review about us on Tripadvisor. Your review is important for all staffs to improve our services. We service traditional Vietnamese food and vegan food. We hope that our menu will help you find your expectation. Welcome you and your family to enjoy the authentic homemade foods at Cai Mam Restaurant.

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant tijdens een regenbui lekker gegeten voor een schappelijke prijs! Heel vriendelijk ook.

Datum van bezoek: augustus 2019
CMMarketingDirector, Guest Relations Manager van Cai Mam Vietnamese Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Dear G_marij,

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist hier terecht gekomen ook via Tripadvisor en een flinke regenbui. Echt heerlijk gegeten, leuk restaurant en super Vietnamese kaart! Zeker een aanrader. Overigens niet duur.

Datum van bezoek: augustus 2019
CMMarketingDirector, Guest Relations Manager van Cai Mam Vietnamese Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dear N8883IAsams,

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In één van de drukke straatjes rondom Hoan Kiem lake vind je Cai Mam, een tof aangekleed restaurantje met meerdere verdiepingen. Ontsnappen aan de drukte? Ga dan boven zitten! Voor ons (vegetariërs) was het perfect: ze bieden bijna alle Vietnamese gerechten vega(n) aan. Zeker een bezoek waard als je in Hanoi bent! Tip: neem de Banh Xeo, de gefrituurde rijstpannenkoekjes. Je krijgt er rijstvellen, groentes en kruiden bij om je eigen springrolls te maken :)

Datum van bezoek: juli 2019
Annie9175, Guest Relations Manager van Cai Mam Vietnamese Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Dear Stephanroth89,

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit! Een ruime keuze uit vegetarische gerechten en duidelijk op het menu uitgelegd. Normale prijzen voor vietnam. Boven rustig gezeten.

Dear LuukOpReis,

Reizigers die Cai Mam Vietnamese Restaurant bekeken, bekeken ook

In Cai Mam Vietnamese Restaurant geweest? Deel je ervaringen!