Beoordeeld op 13 april 2018

-hartverwarmend welkom met lekker drankje en vers fruit
-een onmiddellijk gevoel van oriëntaalse luxe en rust
-rustige kamer met alle voorzieningen en een zalig bed
-persoonlijke opvolging via briefjes op de kamer of telefoontjes
-tips om de stad te verkennen
-regelen van ticketten voor voorstellingen of bellen van een taxi
-geweeeeeeldig ontbijtbuffet, nog nooit meegemaakt (en al vaak op hotel geweest)!
-persoonlijke benadering van elke gast op een authentieke manier
-goed Engels
-we waardeerden ook erg de vriendelijkheid van elk personeelslid.
-halfweg de reis diende het hotel nog als meetingpoint in onze doortocht. We werden even hartelijk onthaald, geholpen en uitgezwaaid.Onze bagage kon er zonder probleem een paar uren blijven staan en ze boden ons zelfs een douche aan.

Kamertip: kamer achteraan is rustig
Datum van verblijf: maart 2018
Hanoielegancehotel, General Manager van Hanoi La Siesta Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2018

Dear Els S,

Thank you for taking your time of sharing your experience with us at Hanoi La Siesta Hotel. From your feedback, I am very glad to hear that you enjoyed everything here with our team. II will definitely forward your feedback to the team for further encouragement and to have better serve you on the next visit. Please do not hesitate to contact me then.

Warmest regards,

Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima ligging in de oude gedeelte van Hanoi. Zelden zulke hoge kwaliteit van service meegemaakt ! Hier kunnen grotere hotelketens een lesje komen leren. Zonder uitzondering zeer professionele en servicegerichte personeel. Wat mij betreft 1 keer Hanoi La Siësta, altijd Hanoi la Siësta !!!

Datum van verblijf: februari 2018
Hanoielegancehotel, General Manager van Hanoi La Siesta Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018

Dear Ron T,

I am thrilled to receive your beautiful feedback due to your recent stay with us at Hanoi La Siesta Hotel and Spa. Thank you for choosing our hotel and taking your time to give us a perfect feedback. My team has enjoyed catering you as much as you enjoyed our service. We look forward to welcome you back here with our team.

Warmest regards,

Beoordeeld op 3 maart 2018

Goed hotel met de nodige accommodaties gzlzgzn in de oude stad. Ontvangst met de nodige attenties (o.a. welkomstdrankje). Ruime kamer met moderne faciliteiten en kingsize bed. Erg vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 maart 2018 via mobiele applicatie

Zonder twijfel is dit een geweldig hotel met alle luxe en service die je je maar kunt bedenken. Speciaal woord van dank aan Luccas en sous chef Tuan. Mocht je niet in siësta central overnachten ga er dan minimaal een keer luxe dineren of bezoek de rooftopbar !

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel. Gelegen in de Old City. Mooie verzorgde kamers. Ongelofelijk vriendelijke medewerkers en ook een heel lekker restaurant in het hotel. Zijn ook steeds meewerkend in zoeken naar de beste oplossingen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Hanoielegancehotel, General Manager van Hanoi La Siesta Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Dear MarcVB61

I would like to personally thank you for leaving such a lovely review of your stay at our Hanoi La Siesta Hotel and Spa. I am delighted to read that you enjoyed such a wonderful time with us, and that we exceeded your expectations in all areas of your stay. Our team works very hard to deliver exceptional service for our guests, and it is always very heart-warming to be recognized for all of our efforts. Our entire team thanks you for your very kind words and we look forward to welcoming back to Hanoi very soon.

Best regards,