Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima ligging in de oude gedeelte van Hanoi. Zelden zulke hoge kwaliteit van service meegemaakt ! Hier kunnen grotere hotelketens een lesje komen leren. Zonder uitzondering zeer professionele en servicegerichte personeel. Wat mij betreft 1 keer Hanoi La Siësta, altijd Hanoi la Siësta !!!

Datum van verblijf: februari 2018
Hanoielegancehotel, General Manager van Hanoi La Siesta Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018

Dear Ron T,

I am thrilled to receive your beautiful feedback due to your recent stay with us at Hanoi La Siesta Hotel and Spa. Thank you for choosing our hotel and taking your time to give us a perfect feedback. My team has enjoyed catering you as much as you enjoyed our service. We look forward to welcome you back here with our team.

Warmest regards,

Beoordeeld op 3 maart 2018

Goed hotel met de nodige accommodaties gzlzgzn in de oude stad. Ontvangst met de nodige attenties (o.a. welkomstdrankje). Ruime kamer met moderne faciliteiten en kingsize bed. Erg vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 maart 2018 via mobiele applicatie

Zonder twijfel is dit een geweldig hotel met alle luxe en service die je je maar kunt bedenken. Speciaal woord van dank aan Luccas en sous chef Tuan. Mocht je niet in siësta central overnachten ga er dan minimaal een keer luxe dineren of bezoek de rooftopbar !

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel. Gelegen in de Old City. Mooie verzorgde kamers. Ongelofelijk vriendelijke medewerkers en ook een heel lekker restaurant in het hotel. Zijn ook steeds meewerkend in zoeken naar de beste oplossingen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Hanoielegancehotel, General Manager van Hanoi La Siesta Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Dear MarcVB61

I would like to personally thank you for leaving such a lovely review of your stay at our Hanoi La Siesta Hotel and Spa. I am delighted to read that you enjoyed such a wonderful time with us, and that we exceeded your expectations in all areas of your stay. Our team works very hard to deliver exceptional service for our guests, and it is always very heart-warming to be recognized for all of our efforts. Our entire team thanks you for your very kind words and we look forward to welcoming back to Hanoi very soon.

Best regards,

Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt zeer goed en duidelijk verstaanbaar Engels. We werden ontvangen met een welkomstdrankjes met een klein snackje. Heel leuk!
Het ontbijtbuffet is geweldig! Veel keus en vooral de noodlesoep is een aanrader. Perfecte kamers met een persoonlijke welkomstboodschap. Jammer alleen dat onze kamer geen raam had...Elke keer als je in de lobby komt wordt je persoonlijk op naam aangesproken en gevraagd hoe je dag was en of je nog hulp nodig hebt. We vertrokken pas 's avonds en mochten toch gratis de hele dag tot 17.00 uur gebruik maken van onze kamer. Perfect!

Datum van verblijf: mei 2017
Hanoielegancehotel, General Manager van Hanoi La Siesta Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Dear Yvonnez525

Warmest greetings from Hanoi La Siesta Hotel and Spa

Thank you very much for your lovely comments and recommendation following your recent stay at Hanoi La Siesta Hotel and Spa. I am delighted to hear how highly you valued your experience with us. I shall certainly ensure that your comments are shared with the team. Please do let me know when you are planning a return to Hanoi as it would be my pleasure to look after your reservation and ensure another truly memorable stay.

I look forward to welcoming you soon.