Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Groot gebouw met hotelkamers en long stay appartementen. beetje zakelijke uitstraling. Fijn groot zwembad en fitnessruimte. Als je meteen de charme van het oude Hanoi wil hebben dan is dit niet de plek.
Het personeel is uiterst vriendelijk en prima ontbijt.

Ruime en schone kamers.
Wij vonden het een prettige plek om te acclimatiseren met kinderen na lange reis uit Nederland. Lekker groot zwembad, die heb je niet veel in Hanoi.

Niet meteen de hectische binnenstad, maar rustig gelegen aan de noordzijde van het grote meer en in de buurt van de andere grote hotels.

Wordt flink gebouwd in de buurt, duidelijk te zien dat de economie hard groeit. Grote hotels naast oude hutjes, Starbucks op 7 min lopen, maar gelukkig ook nog veel lokale en goedkope eettentjes.

Mooie tempel op 5 min lopen.

Met de taxi in 15 min naar oude binnenstad.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Na bijna 100 dgn op reis was dit een heerlijke uitvalsbasis.

We hadden een ruim 1 slaapkamer appartement (met 2 badkamers).
Het appartement biedt tevens een wasmachine/droger en ingerichte keuken.
En lekkere koffie!

Het complex heeft een fijne gym. De andere faciliteiten (zwembad, sauna, spelruimte) hebben we niet gebruikt, maar zagen er ook top uit.

Het ontbijt is overigens ook prima. Meer dan genoeg keuze.

Het complex ligt iets buiten het centrum. Voor ons was dit aangenaam.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Prima appartement van alle gemakken voorzien. Alles netjes en nieuw. Wel beetje suffe locatie, maar voor ons was het voor een nachtje prima. Het personeel aan de balie was niet gastvrij en weinig behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 februari 2016 via mobiele applicatie

Echt een van de mooiste locaties van Hanoi aan het West Lake ,prima ontbijt vriendelijk personeel met de taxi naar het
centrum 15 min. voor US$ 3.00 leuke restaurantjes op loopafstand vooral restaurant Shops zeer aan te bevelen,
met de lekkerste hamburgers,kleine frietjes van heel Hanoi.
Komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 10 juni 2015 via mobiele applicatie

Wat een fijn appartement. Groot, schoon en mooi ingericht. Het personeel is erg vriendelijk. Het is ongeveer 10 minuten rijden naar het oude centrum en de omgeving is redelijk rustig. Wij vonden dat juist erg prettig.

Datum van verblijf: juni 2015