Vandaag geopend: 06:00 - 18:30

Meer info
vanaf 29,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Super fijne en snelle regeling van het visum. Daarnaast ook nog handige en belangrijke informatie toegestuurd gekregen!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

De aanvraag is binnen 3 werkdagen helemaal verwerkt! Ik heb voor 6€ en weinig moeite een visum voor Vietnam! Super goed contact met het bedrijf en perfect afgehandeld werk. Ik zou dit iedereen aanraden!

Datum van activiteit: februari 2020
FRIENDSTRAVELVN, Owner van Friends Travel Vietnam - Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Hoi evaheijblom,

Bedankt voor de positieve feedback van onze visum service! We helpen je graag nogmaals in de toekomst.

Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

We hebben een tweedaagse tour gedaan naar sapa. Alles was goed geregeld, lekker eten, luxe bus en een goede gids en mooie wandelroute. Aanrader als je vanuit Hanoi een trip in sapa wil doen maar niet tussen de andere toeristen wilt lopen en slapen.

Datum van activiteit: februari 2020
FRIENDSTRAVELVN, Owner van Friends Travel Vietnam - Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2020

Hoi 935lisev,

Bedankt voor de positieve feedback over onze Real Sapa Experience en blij te lezen dat jullie genoten hebben van alle services.

Spread the word en we hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Geweldige tocht gemaakt met onze gids Mo, 2 top overnachtingen in homestays gehad. Een overdaad aan lekker eten. Weinig andere toeristen tegen gekomen, en veel info gehad over de gehuchtjes en de bewoners van de bergdorpjes. Ook de busreizen waren super, erg luxe bussen met veel comfort. Alles was uitstekend gepland en geregeld, het is ons aan niets ontbroken. We konden zelfs een rugtas lenen op het kantoor van Friends Travel omdat die van ons te klein zou zijn.

Aanrader !!

Datum van activiteit: februari 2020
FRIENDSTRAVELVN, Owner van Friends Travel Vietnam - Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Hoi Leons241,

Super leuk om te horen dat jullie een mooie trip hebben gemaakt met onze Real Sapa Experience waarbij je inderdaad op een niet toeristische route gaat. Heel erg bedankt voor de positieve feedback en we hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 februari 2020

Als vader en zoon backpacken.

Via Sidney van Friends travel de tour naar Ha Long Bay geboekt en de wandeltour door Sapa.
Doordat ik mijn knie verdraaid had was het niet mogelijk de wandeltocht door Sapa te doen. Sidney heeft ervoor gezorgd dat ik toch nog van Sapa kon genieten door een tour te regelen achter op een motor. Volgens hem de “ouwe wijven tour”.
Hierdoor toch volop kunnen genieten van het mooie landschap.
Alles tot in detail geregeld door hem. Top excursies gehad.
Dank voor het regelen en de buitengewoon goede service.

Datum van activiteit: februari 2020
FRIENDSTRAVELVN, Owner van Friends Travel Vietnam - Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Hoi ErwinvdB2020,

Hihi lol... Geweldig om te zien dat vader en zoon samen op tour gaan in Vietnam met ons.
Tja....paps kan er nog uit zien als een jonge god maar ouderdom komt met gebreken zei mijn opa altijd ;-)

Graag gedaan! Want het is wel zo dat we natuurlijk alles uit de kast halen ondanks dat jullie al geboekt hebben voor een geweldige trekking om er alsnog een fantastische aangepaste "Real Sapa Experience" van te maken. Want dat mag je natuurlijk niet missen, super leuk op die manier.

Ja we noemen het intern de “ouwe wijven tour” maar dat mag je natuurlijk niet door vertellen! (lol)

Hartstikke bedankt om bij on te boeken en het was super gezellig om jullie te ontmoeten en bedankt voor het lachen!
Het gaat jullie goed!
Groeten Sidney & Thao en Friends Travel Vietnam Team