Beoordeeld op 22 januari 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, met fijne, schone kamers. Personeel en service is ongekend en heel vriendelijk. Bij ontvangst was er een kopje thee, en we werden goed geholpen bij het regelen van treintickets. Zelfs voor een zakje met eten voor onderweg werd gezorgd. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend leuk kleinschalig hotel in het centrum van Hanoi. heel erg Vriendelijk personeel. Een foodtour excursie gehad via het hotel ook deze was top. Wij hebben genoten van dit hotel en deze mensen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 25 september 2018

Leuk en vriendelijk personeel, kamers zijn heerlijk en het ontbijt is echt een heel goed begin van de dag. Het hotel ligt in een rustige steeg maar toch heel centraal in de stad.
Kortom super verblijf! :)

Kamertip: Volgens mij zijn alle kamers redelijk hetzelfde
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin 2 nachten hier verbleven. Vriendelijke ontvangst. De kamer was ruim en zag er netjes uit.
Badkamer met bad (douchen in bad) toilet en wastafel. Ook een fohn en badartikelen. Prima bed. Lekker breed!!
Op onze 2e dag moesten we vroeg weg om onze vlucht te halen en konden we niet ontbijten. We kregen een ontbijt to go mee. Fruit, yoghurt en een broodje. Heel aardig personeel. Prima basis buffet. De ligging is perfect in het oude centrum. Wel even zoeken want het ligt verborgen in een klein straatje waar geen auto door kan. Wij hebben hier een heel fijn verblijf gehad

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Dit hotel ligt op 5 minuten lopen van het meer in het oude stadsdeel. Wij kwamen in de avond aan en het hotel bleek in een steeg te liggen. In de straatjes eromheen eetstalletjes waar vooral Vietnamezen aan het eten waren. We vonden deze wijk niet prettig en veilig aanvoelen, donker, heel druk en er zaten ratten in het steegje.
Het inchecken verliep vlot en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We kwamen erachter dat dit hotel uit twee hotels bestaat met daarom twee aparte liften en twee recepties. De ontbijtruimte was wel gezamenlijk. Onze kamer was in het tweede hotel en had ook een andere naam op de deur, naar mijn idee het oudere hotel, en helemaal boven. Alles was er smal en klein, de gang, de lift en de kamer. Het was wel precies zoals op de foto's maar wat donker en klein. De badkamer was een teleurstelling. Wel schoon maar aan renovatie toe.
We hebben hier maar 1 nacht geslapen en vertrokken de volgende ochtend vroeg. Er werd voor ons een take away ontbijt gemaakt, super aardig. Een goede service!
Al met al zouden we dit hotel niet opnieuw kiezen, al is het mogelijk dat de kamers in het eerste huis in nieuwere staat verkeren en wat ruimer en lichter zijn. De wijk was ook niet wat we zochten, maar wel echt Hanoi!

Kamertip: Vraag om een kamer in La Beaute, en niet in het aangrenzende hotel.
Datum van verblijf: juli 2018