Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven één nacht in dit hotel. Goed gelegen in het oude stadsgedeelte van Hanoi, niet ver van het meer. Propere kamers. Wij hadden een gezinskamer, zeer ruim met apart bad en douche. Er is een klein zwembad beschikbaar. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017

Boss legend is een prettig hotel in het gezellige oude deel van Ha Noi, prima keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Klein zwembad, maar veel kamers hebben net als andere hotels in Ha Noi kleine ramen.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt gunstig om activiteiten te ondernemen dan heb je echt ook wel gehad. De kamers zijn sterk verouderd de airco's werken niet, het is bijzonder gehorig. We vonden glasstukjes in de badkamer. Kortom geen aanrader er moet beter te vinden zijn.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Erg goed hotel maar daar is de prijs ook naar. Plus is het zwembad en het rooftopterras.
Ligt goed centraal in de Old Quarter, alles op loopafstand.
We zijn er zelfs teruggegaan terwijl dat niet het plan was.
Familiekamer heeft twee grote tweepersoonsbedden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 september 2015

We hebben 2 nachten verbleven in dit hotel. De eerste nacht een ruime familiekamer en de tweede nacht in 2 aparte kamers (de 2e nacht was niet voorzien, vanwege storm in Ha long Bay). De kamers zijn goed verzorgd met heerlijke bedden.
Het ontbijt is uitgebreid en vanuit het restaurant heb je een leuk uitzicht. Het zwembad is klein maar fijn voor kinderen om even bij te komen.
Ook hier is de staf weer uitermate behulpzaam.
Enig minpuntje is de badkamer van de familiekamer, deze is niet goed ingericht waardoor de badkamer makkelijk blank komt te staan.

Datum van verblijf: augustus 2015