Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

groot proper appartement met keuken, 2 slaapkamers, mooi uitzicht, lekker ontbijt en goed restaurant. Mooi zwembad Centrale ligging , de portier regelt telkens een goedkope taxi.

Nadeel is het tapijt op de kamer en het onthaal aan de receptie zou iets vriendelijker kunnen

Datum van verblijf: juli 2018
Yen Ping L, General Manager van Somerset Grand Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear Jeroen J

Thank you for sharing your overall positive impression about your recent stay at Somerset Grand Hanoi. I appreciate that you enjoyed the spaciousness of the apartment, facilities and our strategic location right in the heart of city. We pride ourselves in delivering a memorable experience during your travels and I am so sorry we failed to meet your expectation in some areas. I am pleased to share that our phase 2 renovation has commenced since June to better serve you and our guests in the future. I have shared your constructive feedbacks with my colleagues at Guest Service for further improvements.

We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Hanoi.

Beoordeeld op 7 maart 2017

We hebben hier 2 nachten verbleven tijdens de Vietnam Concerttour 2017 van onze Brassband Oefening en Uitspanning.
Heel mooie 2 kamer appartementen. Heel gastvrij en hoogstaande service. Ook het ontbijt was prima en zeer uitgebreid. Zeer aan te bevelen

Datum van verblijf: maart 2017
Yen Ping L, General Manager van Somerset Grand Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2017

Dear JanCarin2014
It is so wonderful to read you had such a wonderful stay at Somerset Grand Hanoi. Thank you for recognizing the service of our associates and I am also most pleased to learn our spacious apartment, amenities and breakfast served at Jaspas restaurant are meeting your expectations. Making our residents and guests feeling at home is what we strive to achieve at all times. Your compliments motivate us to do better.
Once again, thank you for recommending us to other reviewers and we look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.

Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima luxe appartement op een goede lokatie. Met 3 kinderen en 2 ouders is het ideaal om 3 slaapkamers te hebben. Fijne bedden. Nette keuken. Schoon sanitair. Het is er veilig en rustig (is fijn om te wennen aan tijdsverschil). Ook is er een lekker en schoon zwembad. Sterk aan te bevelen!

Datum van verblijf: augustus 2016
Yen Ping L, General Manager van Somerset Grand Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2016

Dear Marc d
Thank you for choosing to stay at Somerset Grand Hanoi! What a wonderful review to read and thank you for taking the time to share your positive impressions about your recent stay with us.
It is a great honor to hear our valued guests thoroughly enjoyed every aspect of their stay. Your feedback is certainly motivates us to do better.
Once again, thank you for recommending us and we look forward to the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay.

Beoordeeld op 9 augustus 2015

Centraal gelegen mooie ruime appartementen; in hetzelfde complex reisbureau, Vietnam airlines en supermarkt.

Personeel vriendelijk, professioneel; prima service!

Heerlijk zwembad met ligbedden; zowel kleine badjes voor kinderen als groot bad om banen te zwemmen.

Kamertip: Hoge verdieping ivm uitzicht
Datum van verblijf: augustus 2015
Yen Ping L, General Manager van Somerset Grand Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2015

Dear KoningBob

Thank you for taking the time to share your positive experience at Somerset Grand Hanoi. I am so happy to hear that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to have met your expectations in service, our apartment facilities and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service.

Once again, thank you for your valued patronage. From all of us at Somerset Grand Hanoi, we look forward to welcoming you again at any one of our serviced residences.

Warm regards

Beoordeeld op 24 augustus 2014

Aan de rand van het oude centrum gelegen groot hotel met appartementen. Deze zijn zeer ruim en goed ingericht en van alles voorzien (incl. complete keuken en wasmachine). Portier die de deur opent als je aankomt en weggaat, zeer vriendelijk en geïnteresseerd personeel. Vanuit de kamers is er prachtig uitzicht over de stad en de kamers zijn redelijk rustig voor Hanoise maatstaven. Het zwembad is rustig en goed gelegen op de 4e verdieping. Ontbijt wordt verzorgt door een extern restaurant dat op de vierde verdieping ligt. Ruime keuze en kwaliteit opzicht goed (kan beter). avondeten daarentegen is goed en zeer redelijk geprijsd. Alles goed te bereiken vanuit deze locatie.

Datum van verblijf: augustus 2014
Yen Ping L, General Manager van Somerset Grand Hanoi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2014

Dear Mr. Baldwin D,

Thank you for taking the time to write this review. We are happy you and your family had an enjoyable stay with us at Somerset Grand Hanoi.

Thank you for your compliments about our spacious apartment, strategic location in the commercial and tourist districts, facilities and services. It is always encouraging for us to learn that our valuable guests are satisfied with our service.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,