TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Vandaag geopend: 09:00 - 22:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Professionele massage op mooie locatie.

Als je het mooie pand binnentreedt kom je al direct in een andere sfeer. Je schoenen laat je buiten ... meer lezen

Beoordeeld op 14 augustus 2019
Jaap N
via mobiele applicatie
Uitstekende massage voor een goed doel

Beoordeeld op 22 februari 2019
Tim C
via mobiele applicatie
Lees alle 474 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hanoi
vanaf 5,00 US$
Dagtour naar de Halongbaai
190 beoordelingen
vanaf 32,00 US$
vanaf 31,00 US$
vanaf 5,00 US$
Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Uitstekende massage bij deze schone spa en met een goed doel. De masseurs zijn Vietnamezen die blind en/of slechtziend zijn. Ze krijgen hier een toekomst, Engelse les en de waardering als mens. En de massage was uitstekend!

Datum van activiteit: februari 2019
OmamoriSpaTeam, Quản lý bộ phận lễ tân van Omamori Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Thank you for spending your time at Omamori Spa. We are very happy hearing that you had a special experience with us.
We look forward to welcoming you and your family and friends again.

Warm regards
Omamori Spa
Two locations in Hanoi:
52A Hàng Bún Str, (nearby West Lake), Ba Dinh, Hanoi
T: (024) 6668 9666/ (84)969825494
100 Hàng Trống Str, (nearby Hoan Kiem Lake), Hoan Kiem, Hanoi
T: (024) 6687 4999/ (84) 969825494

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een mooi pand, sfeervol ingericht. De kinderen wilde ook graag eens een massage meemaken en dat was geen probleem. Zij kregen de zweedse massage en ik kreeg de vietnamese massage.
Erg fijn en vakkundig verzorgd!
Goede prijzen ook. 60min voor 300.000.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij Omanori spa. We werden heel vriendelijk ontvangen en door superlieve blinde/slechtziende masseurs kregen we heerlijke massages. Ze vroegen vaak (niet té vaak) of je het fijn vond of dat je wat harder of zachter wilde, dat was erg fijn. Ze waren echt heel lief dus en ze hadden superzachte handen! Het concept maakt het nog meer een grote aanrader!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Zeer goeie massage gehad (Omamori hard) door iemand met slecht zicht. Ze zijn supervriendelijk en weten echt de plekjes te vinden die massage nodig hebben. Echt een topplek, zeer verzorgt en proper! Qua prijs kan je zeker niet klagen. In vergelijking met anderen zijn ze zelfs goedkoper! Hele grote aanrader!!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Kan niet anders dan positief zijn. Heel goede massage en prima geprijsd. Mijn vriend en ik hadden een privé kamer waar we tegelijkertijd werden gemasseerd. Echt een dikke aanrader!!!

Datum van activiteit: november 2017